Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Een must als je in Tenerife bent!

Wij zijn met de gratis bus service opgehaald vlakbij ons hotel (stops zijn te herkennen aan de ... meer lezen

gisteren beoordeeld
646mariskad
via mobiele applicatie
Gouden tips!

Uitstekende ervaring! Vriendelijk personeel en enorm goede glijbanen! - kom zo vroeg mogelijk ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
wks4ntos
Brussel, België
via mobiele applicatie
Lees alle 32.666 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Tenerife
vanaf 59,63 US$
vanaf 41,74 US$
vanaf 29,81 US$
vanaf 42,93 US$
Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend (23-26 jaar) ben ik naar het SIAM park geweest. Ondanks de drukte wordt alles in goede banen geleid. Het wordt goed schoongehouden (inclusief desinfecteren ivm COVID-19). Het dragen van een mondkapje is wel verplicht in het gehele park en hierop wordt je dan ook vriendelijk geattendeerd. Het is een dikke aanrader om te gaan voor een ‘fast pass’ waardoor het wachten in de rijen nauwelijks nodig is. Een regulier ticket kost €38 euro (vooraf kopen, dan hoef je aan het begin van de dag niet in de lange rij te wachten), een fast pass kost €15 maar is zeker de moeite waard. De fast pass is te verkrijgen bij de lockers (€3+€5 borg). Daarnaast is het dragen van charmante waterschoentjes ook geen overbodige luxe, dat voorkomt namelijk verbrande voetjes! De glijbanen zijn enorm gaaf! Ook aan de kleintjes is gedacht want daar is een mooi water paradijs voor. Kortom: dikke aanrader, ook met kinderen!!

Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

Als je geen fast pass hebt, zeker wel 30-60 minuren wachten in de rij per glijbaan. De glijbanen zijn wel echt erg tof! Waterschoenen kunnen handig zijn maar slippers voldoen ook, mondkap gewoon simpele mee van thuis! (Geen stoffe)

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Een gi-gan-tisch aquapark, mooi aangelegd met heel veel groen en bloemen. Voorzie 2 dagen om alle gewéldige glijbanen uit te proberen (2de ticket is een pak goedkoper), want wij hadden lang niet genoeg tijd. Het golfslagbad is de max! Voorzie een stoffen mondmasker, want je moet het de hele dag ophouden, ook kinderen (en dat is niet echt aangewezen met zo een wegwerpmasker)

Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch park! Het is echt terecht dat dit park zoveel jaren op rij de nr. 1 van de wereld is. Alles is top voor elkaar. Qua corona regels is alles goed voor elkaar. Neem voor je bezoek waterschoenen mee of schaf ze daar aan en ga gelijk naar het strand om een bedje te claimen.
Als het druk is is een Fastpass voor 15 euro echt een aanrader!
De tip om tickets online kopen om zo de drukte van de wachtrij voor te zijn kan in de prullenbak aangezien iedereen dat nu doet.
Het is gewoon even wachten nu, maar dat drukt de pret niet.

Wel een tip nog:
De bewegwijzering mag wel iets duidelijker. Sommige borden geven het nét anders aan dan je zou denken. Denk aan pijlen die rechts aanwijzen terwijl je (schuin) naar voren moet. Er waren mensen (ook ik) die het even niet snapten en de verkeerde kant op gingen.

Dit park verdient echt zijn 5 punten en dit jaar wéér de nummer 1.

Beoordeeld op 28 juli 2021

Wat een geweldig park. Alles ziet er netjes en verzorgd uit, de aankleding is prachtig en de glijbanen zijn stuk voor stuk geweldig.

Wij waren er 19 juli en vooral in de ochtend was de wachtrij minimaal. Voor 2 uur hadden wij alle glijbanen al 1x kunnen doen. Het is ook fijn dat de meeste wachtrijen zich in de schaduw bevinden al is het wel fijn om slippers of waterschoentjes aan te doen (ik raad waterschoentjes aan, soms is de uitgang van de glijbaan en de ingang van de rij nog een stukje lopen). 's Middags werd het wel drukker.

Het enige nadeel is het coronabeleid die ze momenteel hebben. Mondkapjes moeten namelijk op, ook in de glijbanen. Ik begrijp dat het voor de eigen veiligheid is, echter werkt dit volgens mij averechts. 1 glijbaan ritje en het mondkapje is doorweekt, wat het ademhalen een stuk zwaarder maakt. Je ziet dan ook regelmatig mensen hun mondkapje uitknijpen in het water om vervolgens weer de relingen, banden etc. aan te raken.

Aan het begin van de ochtend zie je ook steeds meer neuzen boven de mondkapjes. Kortom; mensen raken hun mondkapje veel vaker aan wat juist voor een groter risico zorgt.

De lifeguards zeggen er zelf niets van. Wel is er extra bewaking op de paden. Je ziet iedereen dan ook spontaan zijn/haar mondkapje goed doen. Deze bewaking spreekt je namelijk wel aan. Eenmaal erlangs gaan alle mondkapjes weer omlaag.

Het lijkt mij eigenlijk veiliger om enkel 1,5m afstand te houden, dan dit vreemde concept. Desondanks zou ik dit park niet links laten liggen vanwege dit gekke beleid. Dit is echt het beste waterpark waar ik ooit geweest ben, zeker iets waar je een keer heen moet!

Datum van activiteit: juli 2021