Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf 74,06 US$
vanaf 42,64 US$
vanaf 89,21 US$
Beoordeeld op 15 juni 2018

Siam Park is een van de must do attracties van Tenerife en is de toegangsprijs meer dan waard. Vooral redelijk ruige glijbanen (met banden) domineren het attractieaanbod, wat het park voornamelijk geschikt maakt voor jongeren en volwassenen. Het aanbod aan rustige attracties is vrij beperkt, daarom is het geen aanrader voor jonge kinderen (onder 12 jaar) of mensen die niet van sensatie houden. Hou er zeker rekening mee dat op warme dagen en tijdens de vakantieperiodes wachttijden kunnen oplopen. Wij bezochten het park midden juni en hebben maximaal 25 minuten gewacht voor de belangrijkste attracties. Sta je niet graag lang in de rij? Dan kan je een fastpass kopen voor €15 waarmee je bij elke attractie 1 maal de fastpass rij mag gebruiken. Als je verblijft in het zuiden van Tenerife (Los Christianos, Playa de las Americas en Costa Adeje) kan je tevens gebruik maken van de gratis bussen die het park aanbiedt. Informeer best even bij de receptie van het hotel of bij je touroperator voor de dichtstbijzijnde halte. Eten in het park is OK en tegen een doorsnee prijs.

Beoordeeld op 15 juni 2018

Als je tenerife bezoek moet je zeker hierheen gaan echt helmaal top.
Of je nou wil glijden of wil liggen alles kan daar.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 13 juni 2018 via mobiele applicatie

Zoals de titel aangeeft. Het was veel en veel te druk. Rijen waar je 20 minuten of langer moet wachten. Dat is het gewoon niet waard voor nog geen 30seconden in een glijbaan. Je bent achter elkaar aan het schuifelen door de looppaden die erg smal zijn. Vermijden in het hoogseizoen wat mij betreft want dat moet dan helemaal een gekkenhuis zijn. Ook weinig normale glijbanen. Je moest altijd met een band of 1 super snelle. Maar geen relaxte glijbaan waar je normaal af kon. Het is vrij intense over het algemeen.
Het drinken is een prima prijs. Voor 2 a 3 euro heb je een drankje. Het eten is gewoon smerig Maar ja dat is redelijk standaard in het gemiddelde attractiepark. Neem vooral niet het Thaise gerecht. Heb het laten staan en dat is toch zonde voor 7.95. Hotdog is prima prijs voor 3.75 euro. Broodje wel erg droog maar de worst is prima. Parkeren is 4 euro. Een locker huren was 10 euro voor een groot kluisje en je kreeg 5 euro terug als je de sleutel inleverde. Kaartje is 35 euro. Vrij prijzig voor wat je krijgt wat mij betreft.

3 grote pluspunten waren dat het park erg schoon en netjes was, de grote hoeveelheid bedjes in het park (vooral rond het golfslagbad) en het golfslagbad zelf. Het is erg leuk om te zien hoe die golf gemaakt wordt en het is een flinke golf.

Dus als een kaartje 20 euro kost, je van snelle glijbanen houdt en het de helft minder druk zou zijn had het een leuke dag kunnen zijn. Voor ons dus een eenmalig bezoek

Beoordeeld op 9 juni 2018 via mobiele applicatie

Hartstikke mooi waterpark voor zowel jong als oud. Het park is mooi schoon. Veiligheid staat hoog in het vaandel bij het personeel. En de diversiteit aan de glijbanen maakt het een geweldig park!

Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

Is voor mij nu de 3de maal voor mijn vriend de eerste maal. Ik blijf ervan genieten elke keer opnieuw!!!
Is 2de maal dat ik al VIP binnen ga. Is een super arrangement als je geen file wil doen en zoveel wil eten en drinken als je wil. Je hebt niet de last om elke keer als je dorst hebt om helemaal terug naar je locker te gaan om geld te halen. En achteraf wat je nog over hebt terug te brengen.

Het enige wat we spijtig vonden was dat het niet helemaal duidelijk was wat je wel en niet mag nemen met de VIP om te eten/drinken.

Voor de rest een fantastisch park en zeker de moeite waard als je in Tenerife bent om je grenzen te verleggen en te genieten!!!