“Loungebar op een perfecte plek ”
Beoordeling van Rincon del Sol

Rincon del Sol
Geclassificeerd als nr. 81 van 341 Restaurants in Nerja
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek om in de zon ( zeker nog de ondergaande zon eind van de middag) te zitten ! Gezellige plek, mooi meubilair gastvrije bediening. Lekkere smoothies en prima koffie !

Datum van bezoek: maart 2020

19 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de ochtend even je paella reserveren zodat je in de middag een fantastische, vers bereide paĕlla kan eten. Restaurant Ayo heeft de naam, maar je moet bij Rincón del Sol zijn voor de beste paëlla!! Sorry, ik ga nu even uitbuiken op mijn strandbed! Snel naar toe gaan hoor!

Datum van bezoek: september 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke beoordeling. Echt een fantastische kaart met veel lekkere gerechten. Ook de tapas gerechten zijn aan te raden.
Tip: Witte wijn: Albarino Marieta road baixas. Toppper.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker tijdens stranddag hier ontspannen een cocktail en een hapje doen. Prijzen zijn redelijk (direct aan het strand!). Personeel attent en vriendelijk. Prima strand-/loungebar. Diner geen mening over.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond, uur gewacht op eten en .... Erg slecht. Nog niet zo waardeloos gegeten. Zalm kurkdroog en mijn vrouw had tonijn met een saus, waanzinnig zout en een ondefinieerbare zeewier. Toen we daarover een klacht hadden was het enige antwoord:" ja dat kan". Waardeloze tent, positief was de ligging aan het strand, wc smerig.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Rincon del Sol bekeken, bekeken ook

In Rincon del Sol geweest? Deel je ervaringen!