TripAdvisor
Zoeken

“Hoofdgerecht smakeloos ”

The Venue Bar and Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 12 Restaurants in Strandhill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het voorgerecht was heerlijk en vol van smaak. Het hoofdgerecht daarentegen, smaakte nergens naar. Locatie is mooi, maar zeker geen 2e keer voor mij.

Datum van bezoek: juni 2019

2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als er lokale bevolking komt is het meestal wel goed. Bediening is vlot - net als het eten, in No time op de tafel. Dat zou wat rustiger aan mogen.
Verder prima. Pasta met vis is lekker - pittig. De steak sirloin was prima. Porties ok! Combinatie van pub en restaurant - bevalt me ook wel ;-)

Datum van bezoek: juli 2018
18 juni 2018 beoordeeld

Drukke tent, maar met een leuk uitzicht over de oceaan. Vriendelijke bediening Uitgebreide kaart, hoofdzakelijk vis en seafood maar er is ook een keuze aan steaks, burgers en fajita's, alsook enkele suggesties. Eten is lekker en vers, met veel smaak klaargemaakt Desserts vallan echter wat tegen Gegrilde zalm thai style was super !

Datum van bezoek: juni 2018
8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voldoende keuze uit diverse dagmenu's en a-la-carte gerechten. Ziet er ook nig eens heel gezellig uit. Personeel was gehaast en het zat er dan ook overvol met voornamelijk oudere gasten viel ons op. De kip met pasta is een echte aanrader evenals de medaillonpuntjes van mijn man. Sla was ook echt vers!

Datum van bezoek: september 2016
26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze pub lag naast ons hotel en werd goed beoordeeld vandaar dat onze keus snel gemaakt was.
Live muziek alleen van donderdag tot en met zaterdag dus wij hebben niet van de muziek kunnen genieten daar wij hier op zondag en maandag aten.
Bediening is bijzonder vriendelijk en attent en het restaurant werkt zeer efficient dus er zijn geen lange wachttijden. Het gebodene is van een prima niveau maar heeft natuurlijk geen sterrenniveau.
Toch zou ik daar zo weer gaan eten.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die The Venue Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

Sligo, County Sligo

In The Venue Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!