Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

Een wens die we allang hebben is een bezoek aan Meteora. We trekken er dan ook 2 dagen voor uit. 3 overnachtingen in hotel Kastraki. We zijn met z'n 3en en krijgen een prettige kamer met 3 goede bedden. De kamer is heerlijk koel en de bedden slapen prima. Ook genoeg ruimte voor z'n 3en. De douche is ok. De kamer is wel donker met hout en houten shutters. Maar aangezien het buiten erg warm is, laten we die lekker dicht.
Het ontbijt is prima. Volop keuze en hete koffie. Een goede bodem kunnen leggen voor het bezoek aan de kloosters. Die af en toe een flinke beklimming vergen.
Ook de mensen van het hotel zijn bijzonder hartelijk. Goede uitleg en altijd een vriendelijke lach.
Jammer dat zoveel mensen alleen voor een dagtocht naar Meteora komen. Het is hier zo mooi! (3 prachtige zonsondergangen gezien)

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017

Als je meteora wil gaan bezoeken en op zoek bent naar een hotel, dan is hotel kastraki wellicht een goede keuze. Het familiehotel ligt direct aan de route die je naar de kloosters leidt.
Je kunt bij het hotel gratis parkeren en je hebt diverse restaurants op loopafstand. De staff is stuk voor stuk erg vriendelijk, vooral de jonge dame. Ze spreken niet allemaal de engelse taal (vooral de ouderen niet). De kamers zijn schoon en netjes ingericht. Ze hebben louvres voor de ramen en zijn voorzien van een airco, koelkastje, fohn, wifi en tv. Aan de kamer zit nog een balkon, al hadden wij de pech dat we niet een bijster mooi uitzicht hadden.De wat kleinere badkamer was ook netjes en schoon. Alleen de deur van onze douchecabine ontbrak, waardoor de vloer makkelijk nat werd. 's Nachts was het rustig in het hotel, wat prettig is voor de nachtrust. De stenen vloer in de gang gaf wel wat extra geluid.
's Ochtends werden we voorzien van een lekker en overvloedig ontbijt.

Kamertip: vraag om een kamer met uitzicht op de bergen
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 10 juli 2016

Luxe rustig hotel dicht bij Meteora kloosters. Prima uitgebreid ontbijtbuffet. Behulpzaam personeel. Schone kamers en schone douches. Gratis WIfi op de kamers. Zeker een aanrader als je de Kloosters wil bezoeken.

Kamertip: Kamers aan zijkant hotel hebben geen mooi uitzicht
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 8 mei 2016

Geweldige prijs/kwaliteiverhouding. Mooi gelegen, uitzicht op de Meteora. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt weldadig en overdadig. Goeie uitleg gekregen over kloosters en wandelingen. Prima dus. Laatste avond klein flesje wijn gekregen..men printte onze RyanAir tickets uit

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 22 oktober 2015

Het hotel ligt aan de weg naar de Meteora kloosters. Aan de buitenzijde is niet direkt aan te zien dat het hotel zeer mooi ingericht is. De kamers zijn voorzien van klassiek donker meubilair, fijne bedden en mooi sanitair. Het ontbij is meer dan voldoende. Dineren is leuk direkt aan de overzijde van het hotel. Als uitgangspunt voor het bezoek aan de kloosters zeker aan te raden.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken