D D

Goed mooi en netjes!

Beoordeling van Landhaus Sonnenhof
4,0 van 5 bollen13 sep 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer goede kamer. Schoon en mooi ingericht. Alles werkt. Wel gehorig.
Hotel is netjes. Ontbijt is lekker en uitgebreid en voldoende.
Bij het hotel een kleine moestuin en eitjes van de kippen.
Ligging is mooi rustig boven Adenau met een mooi uitzicht.
Hotel eigenaar is heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Doet zelf ook veel in het hotel.
Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.5 km van Landhaus Sonnenhof
Adenau
2.1 km van Landhaus Sonnenhof
Zimmer
0.5 km van Landhaus Sonnenhof
Zwembad
View over Adenau from our window
0.8 km van Landhaus Sonnenhof
Prachtig nog in kerstsfeer
Go to your Happy Price
0.7 km van Landhaus Sonnenhof
Restaurant
Amazing room sizes. One of the cleanest hotels we have stayed in.
4.9 km van Landhaus Sonnenhof
    5.0 km van Landhaus Sonnenhof
    Meer hotels in Adenau bekijken
    Beoordeeld op 22 september 2020

Hotel zeer tevreden, savonds rustig, overdag Nurburgring duidelijk hoorbaar.
    Goede kamer, uitstekend ontbijt.
    De eigenaar loopt zonder mondkapje over het ontbijtbuffet te hangen en als je hem hierop aanspreekt krijg je als antwoord: met mijn IQ van 124 is het verboden om een mondkapje te dragen???
    Verder prima bevallen.

Kamertip: De hygiëne geld alleen voor de eigenaar zie boven. Neem een kamer in het bijgebouw, deze zijn ruimer en met lift te bereiken.
    Datum van verblijf: september 2020
    Beoordeeld op 24 oktober 2019

Wij hebben hier drie nachten geslapen en waren zeer tevreden. Echt een aanrader.
    Wij kwamen een dag eerder aan en heebn toch een zeer nette prijs gekregen.
    Jammer dat ik het diner niet heb geprobeerd want dat blijkt ook uitstekend te zijn.

Datum van verblijf: oktober 2019
    Beoordeeld op 12 oktober 2019

We hebben vijf nachten in dit hotel geslapen en ontbijt gehad. Het was super. Kamer was groot met zelfs vier stoelen en twee stoelen op het terras. Het ontbijt was echt geweldig. Zoveel te eten, heerlijk. Heel vriendelijk personeel. Fijne bedden. Douche is wat klein, maar badkamer groot. We komen zeker nog eens terug. Hotel staat op mooie, rustige plek aan de rand van Adenau met mooi uitzicht.

Kamertip: Neem de tijd voor het geweldige ontbijt.
    Datum van verblijf: oktober 2019
    Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Prima verzorging. Gebouw wat gedateerd maar schoon en netjes. Super ontbijt en vriendelijke mensen. Speciaal ontbijt voor Lactose intolerantie 👍🏻. Erg goed verzorgt. Mooie ligging boven aan de berg. Goede restaurantjes en ijstent in het dorp.

Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Prachtige omgeving en het hotel ligt hoog dus het uitzicht is erg mooi. Wij hadden een suite op de begane grond.
    Deze was ruim genoeg met een terras.
    De kamer was erg schoon en prima bedden.
    Personeel erg vriendelijk. Ontbijt uitgebreid en smaakvol.
    Diner was in buffetvorm, viel een beetje tegen.

Datum van verblijf: september 2017