Annemieke W
Amsterdam, Nederland

Leuk aan het riviertje

Beoordeling van Hotel Friedrichs
4,0 van 5 bollen18 jul 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi gelegen terras aan riviertje. Prima gegeten, brood met tapenade van het huis, wat meer verfijnde Duitse keuken, Hollandse prijzen. Porties redelijk normaal. Je hebt hier dan ook niet de keuze voor een kleine portie.
Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
0.7 km van Hotel Friedrichs
1.2 km van Hotel Friedrichs
Facade/entrance
1.6 km van Hotel Friedrichs
Das Zimmer macht einen großzügigen Eindruck.
Volledig restitueerbaar
5.9 km van Hotel Friedrichs
Gratis parkeren
Man beachte, wo der Fernseher hängt!
Word beloond met One Key
18.4 km van Hotel Friedrichs
Restaurant
Meer hotels in Gemund bekijken
Beoordeeld op 26 mei 2019 via mobiele applicatie

Dîner in dit hotel na grote wandeling in de buurt.
Veel keuze op de kaart, seizoensgebonden menu. Suggesties aanwezig.
Verfijnd eten, goede porties. Vriendelijke bediening, die erg goed in het oog hielden of er van alles genoeg was. Harde werkers. Prijzen waren ok.
Aanrader als je in de buurt bent.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier met 9 man om te wielrennen in de Eifel, we zijn hier heel vriendelijk behandeld.
Eigenlijk is er niets op het hotel aan te merken, het eten was top (ontbijt, lunch en diner), parkeren op privéterrein, afgesloten garagebox voor de racefietsen en op de laatste dag mogen douchen inde sauna. Echt allemaal super.....

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 27 oktober 2017 via mobiele applicatie

Recent gerenoveerd. Stijlvolle, comfortabele kamer, al was de onze een beetje klein. Het ontbijt was lekker en werd regelmatig aangevuld. We namen er ook het avondmaal (genietersmenu) en dat beviel ons best. Wel een beetje raar dat je aan de hotelbalie niet kon reserveren voor het restaurant.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 7 augustus 2017

We verbleven hier 3 nachten in een kamer met erker. Zoals iemand in een eerdere beoordeling reeds geschreven heeft, is dit een aangename, lichte kamer. Het hotel en de kamer worden erg goed onderhouden. Het ontbijt is niet uitgebreid maar verzorgd. Er wordt wel niet snel aangevuld en op = op. Bijvoorbeeld bepaalde broodsoorten of croissants waren om 9 uur reeds op.
We hebben er drie maal 's avonds gegeten. Vriendelijke bediening, lekker eten en we hadden het geluk buiten op het terras te kunnen zitten. Kaart is niet zeer uitgebreid en niet echt goedkoop. Voor wie dit een bezwaar is vindt in de nabij gelegen winkel-wandelstraat nog andere restaurantjes. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 29 juni 2017

Op een zonnige zomeravond zaten we hier op het terras met zicht op de rivier ‘de Urft’. Zeer gezellig. De bediening was heel vriendelijk. We aten een lekkere salade met kip en een lekkere steak. Zeer goede prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: juni 2017