Corrina H
Brunssum, Nederland

Gastvrij, schoon, super ontbijt en heerlijk wandelen

Beoordeling van Hotel Haus Salzberg
4,0 van 5 bollen12 mrt 2023 beoordeeld
Kleinschalig hotel gelegen in rustige woonwijk. Prima uitvalsbasis voor schitterende wandelingen in de omgeving. Wellicht gedateerd, maar des te minder voel je je bezwaard om met de hond na een wandeling naar binnen te gaan. Alles superschoon en alles wat je kan bedenken is aanwezig/beschikbaar.
Heel vriendelijk personeel en het ontbijtbuffet is super uitgebreid en lekker. Op onze eerste dag waren wij als enige gasten aanwezig en toch stond er een volledig ontbijtbuffet op ons te wachten, dat was meer dan je mag verwachten.
Omdat het buiten het seizoen was, was het restaurant van het hotel niet geopend voor avondeten, maar in de buurt op loopafstand zijn diverse restaurants.
Datum van verblijf: maart 2023
Kamertip: Bij het ontbijtbuffet liggen zakjes klaar om een extra broodje te smeren om mee te nemen voor...
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
0.7 km van Hotel Haus Salzberg
0.6 km van Hotel Haus Salzberg
Facade/entrance
0.8 km van Hotel Haus Salzberg
Man beachte, wo der Fernseher hängt!
Word beloond met One Key
Restaurant
11.0 km van Hotel Haus Salzberg
Meer hotels in Gemund bekijken
Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Ondanks dat onze reservering niet genoteerd was, was er toch plek in het hotel. Kamer was enigzins gedateerd, medewerkers vriendelijk en het ontbijt rijkelijk. Als je dus niet persé zoekt naar high fasion, is dit hotel meer dan ok.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Overnachting na onze tweede etappe. Prima hotel met ook een prima restaurant.
Na aankomst lekker, zeg maar zeer lekker gegeten. Aparte tafel waar onze hond lekker bij ons kon liggen. Hij viel gewoon in slaap van de wandeltocht.
Fijne, kleine kamer van alle gemakken voor ons voorzien.
Wat mij betreft een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Alles was hier top, de bediening, de ontvangst, heel propere kamers en supervriendelijke mensen.... mooie omgeving om te wandelen ook. Priveparking aan het hotel. Kortom alles erop en eraan... voor herhaling vatbaar. Superweekend!!!!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 14 april 2018

Wel ok voor als je van basic en familiar gevoel houd.
Mensen zijn super vriendelijk en laten je echt thuis voelen.
Kamers zijn ruim en schoon, ik had het appartement.
Sauna en bubbelbad zijn goed.
Ontbijt in buffet vorm genoeg en afwisselend.
Diner menu is prima, beetje zout.
Drankjes zijn redelijk aan de prijs.

Nee volgende keer kijk ik verder naar een ander hotel.

Kamertip: Het appartment is ok
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2014

Het hotel is meer een groot huis met oude kamers zonder enige luxe. De bedden zijn matig, het beddengoed veel te licht en te klein. Enkel internet in de bar en restaurant waar je bijna verplicht bent om iets te drinken. Eten is redelijk, maar niet goedkoop. Ontbijt is basic. Heel slechte geluidsisolatie.

Datum van verblijf: augustus 2014