“Onklopbare prijs/kwaliteit verhouding”

Eyckerhof
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Hingene
Keukens: Hedendaags
28 februari 2022 beoordeeld

Al verschillende keren geweest en steeds topkwaliteit. Het eten is verfijnd, de aangepaste wijnen top, zeer mooi kaderen zeer professionele maar vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2022

14 februari 2022 beoordeeld

Goede ontvangst, prima hapjes met topchampagne maar daarna viel het lange tijd stil en kon men niet volgen. Deze wachttijd was dan ook het enige minpuntje. Lekkere gerechten , redelijke wijnen die goed bijgevuld werden. Vriendelijke gastvrouw en dito jong team om te bedienen. Zeker de ster nog steeds waard.

Datum van bezoek: februari 2022
16 januari 2022 beoordeeld

Wat er vroeger wel was, een toonbeeld van… is nu toch wat zoek. De vrouw des huizen had blijkbaar enkel haar “ beste wensen” voor twee tafels. De bediening is prima wat betreft technische uitleg maar de oprechte vriendelijkheid en warmte is ver zoek. Toen er houtblokken op de open haard werden bijgelegd ontstond een hevige rookwolk met het gevolg dat een van ons genoodzaakt was naar buiten te gaan. Ook door de klanten die dichtbij de open haard zaten werd dit onaangenaam ervaren. Onze kleren en haren hadden een gerookte beurt gekregen na het bezoek aan het Eyckerhof. De zeep dispenser in het mannen toilet was niet gevuld.

Dat, door die vele minpunten en de daardoor ontstane stress , waardoor de smaak van het wel lekkere eten naar de achtergrond verdreven wordt (werd), is (was) jammer! Er waren mooie gerechtjes zoals de gebakken ganzenlever, de haas en het dessert, maar de gevulde kip met krab was te droog.
Genieten van alles wat een ster restaurant te bieden heeft is niet gebeurd. Het was ons 7de bezoek aan dit restaurant maar …

Datum van bezoek: januari 2022
7 januari 2022 beoordeeld

We zijn voor de eerste keer gaan eten in Eyckerhof en vonden het toch algemeen teleurstellend. Gerechten waren goed maar voor ons niet op het niveau van andere 1 ster restaurants. We namen het bijhorend sappen assortiment en dit waren inderdaad gewoon druivensappen. Bediening was technisch niets op aan te merken; maar warm kan je dit zeker niet noemen. Jammer!!

Datum van bezoek: januari 2022
26 december 2021 beoordeeld

Kerstavondmenu thuis gegeten. Nog altijd een lichte, verfijnde keuken (behalve de platgekookte langoustine). Maar de porties: zéér klein. Eigenlijk 3 voorgerechtjes en een dessert. En een pak duurder.

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die Eyckerhof bekeken, bekeken ook

In Eyckerhof geweest? Deel je ervaringen!