“Teleurstellende ervaring”

Eyckerhof
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Hingene
Keukens: Hedendaags
7 januari 2022 beoordeeld

We zijn voor de eerste keer gaan eten in Eyckerhof en vonden het toch algemeen teleurstellend. Gerechten waren goed maar voor ons niet op het niveau van andere 1 ster restaurants. We namen het bijhorend sappen assortiment en dit waren inderdaad gewoon druivensappen. Bediening was technisch niets op aan te merken; maar warm kan je dit zeker niet noemen. Jammer!!

Datum van bezoek: januari 2022

26 december 2021 beoordeeld

Kerstavondmenu thuis gegeten. Nog altijd een lichte, verfijnde keuken (behalve de platgekookte langoustine). Maar de porties: zéér klein. Eigenlijk 3 voorgerechtjes en een dessert. En een pak duurder.

Datum van bezoek: december 2021
22 juli 2021 beoordeeld

Meer dan een week voordien laten weten dat er een vegetariër bij was - découverte-menu gekozen, 6 gangen - bleek dat bij elke gang het vlees of vis gewoon was weggelaten en soms vervangen door wat champignons of wat tomatenstukjes...
Van een sterrestaurant had ik toch wat meer creativiteit en engagement verwacht.
Gemiddelde score omdat de rest van het gezelschap tevreden was , voor mij was het helaas een teleurstelling.
Tip : misschien in de toekomst een volwaardig vegetarisch alternatief voorzien

Datum van bezoek: juli 2021
23 juni 2021 beoordeeld

Het was lang geleden dat we dit restaurant nog eens hadden aangedaan. Zo lang zelfs dat er van de destijds nog kleine kinderen er nu al meewerkten in het restaurant. Maar zoals voorheen hebben we hier heerlijk genoten van het 4-gangen menu. Weinig sterrenrestaurants hebben hetzelfde concept als hier, ttz er is wel voor ieders beurs een menu te vinden vanaf drie gangen aan een eerlijke prijs te beginnen. Nu bij dit warme weer is het ook heerlijk toeven op het grote terras. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2021
12 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Sublieme keuken, uitstekende bediening, we waren er voor zakenlunch. Lunch werd op terras genuttigd. Alleen maar superlatieven.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Eyckerhof bekeken, bekeken ook

In Eyckerhof geweest? Deel je ervaringen!