“Minder voor je geld dan voorbije jaren.”
Beoordeling van Eyckerhof

Eyckerhof
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Hingene
Keukens: Hedendaags
26 december 2021 beoordeeld

Kerstavondmenu thuis gegeten. Nog altijd een lichte, verfijnde keuken (behalve de platgekookte langoustine). Maar de porties: zéér klein. Eigenlijk 3 voorgerechtjes en een dessert. En een pak duurder.

Datum van bezoek: december 2021

22 juli 2021 beoordeeld

Meer dan een week voordien laten weten dat er een vegetariër bij was - découverte-menu gekozen, 6 gangen - bleek dat bij elke gang het vlees of vis gewoon was weggelaten en soms vervangen door wat champignons of wat tomatenstukjes...
Van een sterrestaurant had ik toch wat meer creativiteit en engagement verwacht.
Gemiddelde score omdat de rest van het gezelschap tevreden was , voor mij was het helaas een teleurstelling.
Tip : misschien in de toekomst een volwaardig vegetarisch alternatief voorzien

Datum van bezoek: juli 2021
23 juni 2021 beoordeeld

Het was lang geleden dat we dit restaurant nog eens hadden aangedaan. Zo lang zelfs dat er van de destijds nog kleine kinderen er nu al meewerkten in het restaurant. Maar zoals voorheen hebben we hier heerlijk genoten van het 4-gangen menu. Weinig sterrenrestaurants hebben hetzelfde concept als hier, ttz er is wel voor ieders beurs een menu te vinden vanaf drie gangen aan een eerlijke prijs te beginnen. Nu bij dit warme weer is het ook heerlijk toeven op het grote terras. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2021
12 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Sublieme keuken, uitstekende bediening, we waren er voor zakenlunch. Lunch werd op terras genuttigd. Alleen maar superlatieven.

Datum van bezoek: juni 2021
28 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam dineren in de prachtige tuin bij mooi weer. Prijs kwaliteit zeker zeer goed. Klassiek en puur maar zeer zeker correct.
Voor herhaling vatbaar.
Minpuntje: weinig parking.

Datum van bezoek: april 2021

Reizigers die Eyckerhof bekeken, bekeken ook

In Eyckerhof geweest? Deel je ervaringen!