“Niet voor vegetariërs”

Eyckerhof
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Hingene
Keukens: Hedendaags
22 juli 2021 beoordeeld

Meer dan een week voordien laten weten dat er een vegetariër bij was - découverte-menu gekozen, 6 gangen - bleek dat bij elke gang het vlees of vis gewoon was weggelaten en soms vervangen door wat champignons of wat tomatenstukjes...
Van een sterrestaurant had ik toch wat meer creativiteit en engagement verwacht.
Gemiddelde score omdat de rest van het gezelschap tevreden was , voor mij was het helaas een teleurstelling.
Tip : misschien in de toekomst een volwaardig vegetarisch alternatief voorzien

Datum van bezoek: juli 2021

23 juni 2021 beoordeeld

Het was lang geleden dat we dit restaurant nog eens hadden aangedaan. Zo lang zelfs dat er van de destijds nog kleine kinderen er nu al meewerkten in het restaurant. Maar zoals voorheen hebben we hier heerlijk genoten van het 4-gangen menu. Weinig sterrenrestaurants hebben hetzelfde concept als hier, ttz er is wel voor ieders beurs een menu te vinden vanaf drie gangen aan een eerlijke prijs te beginnen. Nu bij dit warme weer is het ook heerlijk toeven op het grote terras. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2021
12 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Sublieme keuken, uitstekende bediening, we waren er voor zakenlunch. Lunch werd op terras genuttigd. Alleen maar superlatieven.

Datum van bezoek: juni 2021
28 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam dineren in de prachtige tuin bij mooi weer. Prijs kwaliteit zeker zeer goed. Klassiek en puur maar zeer zeker correct.
Voor herhaling vatbaar.
Minpuntje: weinig parking.

Datum van bezoek: april 2021
8 september 2020 beoordeeld

Langs geweest op een weekdag en bomvol. Lekker menu met 4 gangen, betaalbaar. Degelijk afgewerkt, mooi bijgeschonken, Bediening is wat ondermaats, 2 gerechten hebben we gekregen zonder uitleg. Te weinig etiquette voor dit 1 Michelin sterren restaurant.

1 ster waardig? Ja

Datum van bezoek: augustus 2020
RestaurantManagerBE, General Manager van Eyckerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2020

Hartelijk dank voor uw bezoek!

Reizigers die Eyckerhof bekeken, bekeken ook

In Eyckerhof geweest? Deel je ervaringen!