“Value for money”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in de haven van Lekkerkerk met een schitterend uitzicht en terras aan de lek.
Heerlijke gerechten werden op een spontane manier geserveerd. Verrassing menu was de enige mogelijkheid
maar zeker geen spijt. Goede aanbevelingen voor een prima glas wijn. Echt een avondje uit!

Datum van bezoek: mei 2020

30 juni 2020 beoordeeld

Uitstekend. Van eerste tot laastste gang een feest voor oog en smaakpapillen. Mooi geserveerd en uitgebalanceerd. Uitdagende combinaties met goede wijn.
Complimenten aan dit team!

Datum van bezoek: juni 2020
15 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas kunnen we door Covid-19 niet reserveren, dus vandaag het 4 gangen verrassingsmenu afgehaald en thuis zelf afgemaakt. Wederom heerlijk gegeten. Je mist wel de beleving van het restaurant, maar daarvoor komen we snel weer voor langs! Bedankt voor de perfecte uitleg en heerlijk diner!

Datum van bezoek: mei 2020
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De tweede stop op ons culinaire weekeinde was bij de Limonadefabriek. De kamer was prima op orde. Wel jammer van het kleine raam. Het ontbijt was meer dan prima. De bediening was zeer attent en vriendelijk. We hadden de pech in het restaurant niet zo’n heel mooie plek te hebben. Het is overigens een fraai modern en open restaurant. Het uitzicht is er fenomenaal. De verlichting is er prima, maar alleen ons plekje iets minder. Het diner was voortreffelijk. Mooi gepresenteerde en goed bereide gerechtjes. De amuses waren gevarieerd en iets ingetogen van smaak. Maar deden hun werk en maakten je nieuwsgierig naar de echte gangen. De porties waren zodanig dat je bij een vijf gangenmenu niet het gevoel had veel te veel te hebben gegeten. Maar ook zeker niet te weinig. Voor ons dus perfect. Men varieerde fraai tussen vlees en vis en soms zelfs met spannende combinaties met vlees en vis. Ook de bij gepresenteerde groenten en sausen voegden iets toe aan de gerechtjes. Van ons mag de kol iets meer uitgesproken koken en iets meer risico nemen. Maar wij kunnen zowel het hotel als het restaurant van harte aanbevelen. Wij maakten gebruik van een heerlijk.nl aanbieding. En dan is de prijs kwaliteitsverhouding meer dan uitstekend.

Datum van bezoek: februari 2020
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond weer heerlijk gegeten, een sensatie van smaken en perfecte bediening. Veel info over de gerechten en de bijpassende wijnen. Ook al eet ik zelf geen kaas, waren mij tafelgenoten erg onder de indruk. Top

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die De Limonadefabriek bekeken, bekeken ook