StayForLong
CheapTickets
eDreams
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, basic maar schoon. Kamers iet wat verouderd maar personeel vriendelijk. Zwembad is heerlijk, uitzicht op de bergen. Echt liggen rondom het zwembad kan helaas niet. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2018
LaCandelaSalta, Gerente van Hotel La Candela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2018

Dear Kim,

Thanks for your comments and for choosing us for your stay in Salta. We hope to receiving you again at La Candela.
Regards,

Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel was voor ons drie keer een stop om met de auto de noordelijk en de zuidelijke route te rijden.
Kortom prima uitvalsbasis dicht bij het centrale plein van Salta.
Keurig, schoon, net zwembad, simpel maar prima ontbijt, vriendelijke mensen.
De WiFi was niet al te best....

Datum van verblijf: augustus 2018
LaCandelaSalta, Gerente van Hotel La Candela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Dear Eric,
Many thanks for your comments! We are glad to know you had a good stay at La Candela and hope to receiving you again in the near future.
kind regards!

Beoordeeld op 3 november 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel, centraal gelegen ong 5-10 minuten lopen van centrum, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer die we hadden was wat aan de krappe kant, maar groot genoeg. Goed ontbijt dat we genuttigd hebben in de tuin die heerlijk rustig ligt. Onze kamer lag aan de zijkant waardoor we verkeerslawaai wel konden horen.

Datum van verblijf: oktober 2015
LaCandelaSalta, Gerente van Hotel La Candela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2015

Dear Mr. Piedro,
Many thanks for your comments! We are glad to know you had a good time in our hotel and enjoyed our peaceful garden.
We hope to receiving you again in a near future!
Regards from all the staff of Hotel La Candela

Beoordeeld op 31 oktober 2015

Om te beginnen: Salta is een hele leuke stad met een goede 'vibe'. Tenminste, dat vind ik. Hotel La Candela is een klein familie-hotel en ik vind het een pareltje met een leuke tuin met zwembad. Airco op de kamer met heel comfortabele bedden. Goed gelegen op loopafstand tot het centrum, en vooral rustig. Goede naastgelegen parkeergelegenheid. Bijzonder aardig en behulpzaam personeel, en dat maakt een hotel, vind ik. Niet de goedkoopste, maar een heerlijk kleinschalig hotel. Ontbijt is prima !
Ben er ondertussen 3 keer geweest en zeker niet voor het laatst.

Datum van verblijf: maart 2015

Dear Guest,
We really appreciate your comments! We are glad to know you had a good time in our hotel and felt comfortable as well.
Many thanks for sharing you experience in TripAdvisor.
We hope to receiving you again soon!
Kind regards,
Lucía Caso

Beoordeeld op 31 maart 2015

Fijn hotel vlakbij het centrum van Salta. Goede kamers en een heerlijke tuin met zwembad. Rustige locatie, fijn personeel. Goede restaurants op loopafstand. Ontbijt is goed verzorgd en kan ook in de tuin gebruikt worden.

Datum van verblijf: maart 2015
LaCandelaSalta, Manager van Hotel La Candela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2015

Dear Guest,

We really appreciate your comments. We are glad to know you had a good stay and enjoyed the installations of the hotel.

Many thanks for sharing your experience with the TripAdvisor community and we hope to welcome you again in our hotel.

Kind regards on behalf of all the staff,

Lucía Caso
Manager Hotel La Candela