Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (792)
Beoordelingen filteren
792 resultaten
Waardering van reizigers
235
331
134
55
37
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
235
331
134
55
37
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 792 beoordelingen
16 september 2015 beoordeeld

Heerlijk ontspannen in mooi, betaalbaar hotel.
Wij zaten in pas gerenoveerde kamers. Zag er luxe uit.
Zwembad mooi en lekkere ligbedjes om na de hele dag wandelen in Iguazu even tot rust te komen.
Wifi werkte overal prima.
Restaurant bij het hotel was fantastisch goed. Heerlijk Italiaans eten!

Minpunten waren; vrouwelijk personeel bij de receptie, niet vriendelijk. Mannen overigens wel.
Alleen maar kokend heet water uit de douche, hebben ze wel snel verholpen.
In tegenstelling tot wat er bij het online boeken staat op booking.com, kun je alleen cash betalen, of extreem hoge prijzen via creditcard.

Kamertip: Probeer een kamer op de eerste verdieping te krijgen. De kamer op de hoek is pas verbouwd. Erg mooi!
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Bouma116
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel, op een mooie locatie (loopafstand van centrum en drielandenpunt). Kamers zijn prima en schoon. Uitgebreid ontbijt met verse jus d'orange. De service is geweldig; medewerkers zijn er volledig op gericht om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze weten veel van alle mogelijke activiteiten en geven goede tips. Verder hebben ze standaardprijzen met een taxibedrijf; erg handig, want dan weet je van tevoren precies wat je betaalt voor een uitje. Paar kleine minpuntjes zijn dat tijdens ons verblijf het wifi het soms vrij slecht deed in de kamer en dat de douchekop (een pannenkoek, maar het water stroomt net te zacht om er écht goed gebruik van te maken) net te laag hing (op circa 175 cm).
Kortom; geweldig verblijf gehad en dankzij de medewerkers alles eruit gehaald.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Bedank Guido182
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 oktober 2013 beoordeeld

Voor drie nachten hebben we hier geboekt. Op de foto's zoet het hotel er prachtig uit, echter in praktijk is het al aan het verouderen. Kamers zijn ruim, maar net niet schoon. Badkamers zijn klein en hebben geen ventilatie. Water stroomt moeilijk weg en ook lekken de kramen enorm.
Ontbijt wordt niet aangevuld, dis als je wat later bent heb je pech gehad.
Boeken via booking.com houdt in dat je contant moet betalen. Alle overige zaken dienen ook contant betaald te worden..
Lokatie is wel prima, binnen 5 minuten sta je bij alle restaurants

Kamertip: Kijk nog even verder voor je hier boekt.
  • Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Christine O
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 februari 2012 beoordeeld

We hebben een hele goede ervaring gehad met dit hotel. Ontzettend vriendelijk personeel en erg behulpzaam en enthousiast. We hebben goede uitleg gekregen over de mogelijkheden voor het nationale park van de Iguazu falls. het hotel heeft een leuke uistraling, de kamer was ruim, verse jus bij het ontbijt!, goed restaurant, op loopafstand van het busstation en centrum met leuke restaurants. kortom een perfecte locatie om een aantal nachten door te brengen.

  • Verbleef: december 2011, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank JoycePrak
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 december 2011 beoordeeld

3 dagen verblijf in hotel. kamers OK, echter geen ijskastje of safe in de kamer. Vraag om drank te koelen in hotelfrigo wordt na 2x geweigerd. Fles water verdwijnt.
In douchebak blijft water staan, niet proper.
zwembad OK.
personeel vals vriendelijk, vooral eigenaar. alles is zogezegd mogelijk maar voor alles moet extra betaald worden. tips en eindafrekening moeten cash betaald worden: lijkt verdacht veel op zwartgeld gewin.
wijnkaart op iPad is voor eigenaar blijkbaar het belangrijkste !?
willen zich als sterrenhotel profileren maar slagen daar maar zeer matig in.

  • Verbleef: november 2011, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank jerommeke1966
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken