Opslaan

vanaf 32,17 US$
vanaf 133,34 US$
vanaf 106,70 US$
Beoordeeld op 1 maart 2020

Wat een heerlijke dag! Prachtige stukken gewandeld door de jungle. Verschillende hoeken van de waterval gezien en ice on the cake was de jungle rit met boottrip. Een absolute aanrader!!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

In Nederland hadden wij al de tour aan Argentijnse kant geboekt. Wij werden keurig bij hotel opgehaald door een gids. Wij hadden een kleine groep van maximaal 20 personen geboekt maar kregen een Prive tour. Na een half uurtje ben je aan de Argentijnse kant van de watervallen. Het advies om aan de Argentijnse kant te starten kunnen wij wel volgen. Na aankomst wordt je keurig met een bomvol treintje naar de halte devils throat gebracht. Vandaar met en nog een paar honderd meter lopen. Neem een regenponcho mee want je kan er behoorlijk nat worden. Indrukwekkend om te zien hoeveel water er naar beneden stort. De watervallen doen absoluut niets onder voor de Niagara falls. Daarna de lower trial met ook prachtige uitzichtspunten. De upper trial zou je bij tijdsgebrek over kunnen slaan. Let wel op wanneer je een dagtour Argentijnse en Braziliaanse kant boekt dat je alleen de devils throat ziet en daarna gelijk naar Brazilië gaat. In de middag heb je voldoende tijd om rustig te wandelen en iets te eten. Wij hebben in de namiddag aan de Braziliaanse kant nog een helikopter vlucht gemaakt van 11 minuten. In Nederland zagen wij dat dit erg duur was maar ter plaatse bleek dat dit voor 2 personen ongeveer 180 euro bedroeg. Wij hebben toen besloten niet in de snelle motorboot te gaan en over de rivier naar de watervallen te gaan. Hierdoor was de helikoptervlucht prima te doen qua kosten. De volgende dag hebben wij zelf de Braziliaanse kant gedaan. Ook hier zie je prachtige uitzichten. Je wordt met een bus vanaf de ingang naar de watervallen gebracht. Het vogelpark zit aan de overzijde van de weg en het helikopterpark is naast de hoofdingang gesitueerd. Mocht je nog een derde dag hebben dan is de waterkracht centrale aan de Paraqaiaanse kant ook een aanrader. Al met al een paar prachtige dagen gehad.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Wie hier op vakantie komt, mag deze natuurpracht niet missen. Wij bezochten zowel de Argentijnse als de Braziliaanse kant en we kunnen met volle overtuiging de Argentijnse zijde aanbevelen. Er zijn enkele wandelingen in het park die je best met een gids bezoekt. Voor mensen die niet goed te been zijn, kunnen er delen met een golfkarretje gedaan worden. Wij hadden een enorm wijze gids. We hebben gelunchd in het buffetrestaurant, wat een aanrader is. Hier betaal je een vaste prijs voor het eten à volonté in buffetvorm. Drankjes worden en plus gerekend. Wij deden ook de boottocht wat heel plezierig was maar zijn geld niet waard, wegens veel te kort. De helikoptervluchten worden enkel aan Braziliaanse kant aangeboden. Maar deze duren slechts 10 minuten.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 31 oktober 2019 via mobiele applicatie

Van alle kanten bekeken is dit watervallen gebied overweldigend. Laat je vooral mee voeren met een boot tot onder de watervallen. Een onvergetelijke ervaring!

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

De Braziliaanse kant biedt vooral het panorama op de watervallen. Met een bus wordt je tot aan het begin van de 1,5km lange wandeling gebracht. De eerste blik is al indrukwekkend, maar het wordt alleen maar beter. Hou dus nog wat foto's over voor het einde...
En doe de dag daarna de Argentijnse kant...

Datum van activiteit: december 2018