Beoordeeld op 22 mei 2016

Prachtig hotel gelegen binnen het oerwoud rondom de Iguazu watervallen.
Rustiek aan aangelegd met fantastische voorzieningen.Mooi zwembad met warm water, mooie zwembadbar en een restaurant waar je kunt genieten van de uitstekende Argentijnse keuken.

Datum van verblijf: mei 2016
Yohana C, Director de Relaciones con Clientes van Loi Suites Iguazu Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2016

Dear Walter M,

Thank you for choosing Loi Suites Iguazú Hotel during your visit to the Falls.
We appreciate you share your opinion on Tripadvisor, we are glad to read you have been enjoyed your time with us.

We hope you can come back in other opportunity.

Beoordeeld op 25 april 2016 via mobiele applicatie

Overnachting in dit hotel bij bezoek aan de watervallen. Dik in orde. Zeer mooie kamers en lekker gegeten in het restaurant. Dit is zoals een 5* hotel moet zijn. Correct,een aanrader. Zeker doen!! Prachtig zwembad en fitness. Super behulpzaam. Mooie kamers en ligging. Kan niks negatief vinden.

Datum van verblijf: april 2016
Yohana C, Director de Relaciones con Clientes van Loi Suites Iguazu Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2016

Dear Marc B,

Thank you for choosing us during your visit to the Iguazú Falls.
We appreciate all your coments, specially for recomend us with other users of Tripadvisor.

We really hope you can visit us again.

Beoordeeld op 21 maart 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 4 nachten geslapen, omdat het aan het einde van onze reis door Argentinië was en we wat rust, zwembad en zo'n wilden. Het zwembad is super! Lekker rustig en service aan je ligbed. De kamer was heerlijk! Schoon, heerlijke douche, ruim en mooi uitzicht. Het restaurant serveert lekker eten maar vrij prijzig. De medewerkers van het hotel zijn bijzonder vriendelijk en helpen je met alles! Taxi naar de Argentijnse kant van de Iguazu kost 450 peso's, naar de Braziliaanse kant 500. Ik zou het iedereen aanraden!

Datum van verblijf: maart 2016
Yohana C, Director de Relaciones con Clientes van Loi Suites Iguazu Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2016

Dear Michel v,

Thank you for have been stayed in Loi Suites Iguazú Hotel.
We appreciate you share your comments with other user of Tripadvisor, thank you for write about the taxis cost, it will help the future guest to decide for our hotel.

Beoordeeld op 24 januari 2016

Ontzettend mooi hotel, bijzonder prachtig gelegen in het midden van de jungle. Ruime moderne kamers, met veel oog voor duurzaamheid. Prachtige zwembaden, en het speciale kabelbaantje naar de Rio Grande erg bijzonder.

Datum van verblijf: februari 2015
Yohana C, Director de Relaciones con Clientes van Loi Suites Iguazu Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2016

Dear Anne B,

Thank you so much for have been stayed in Loi Suites Iguazú Hotel.
We appreciate you share your opinion with other users of Tripadvisor, is a pleasure read that you have been enjoyed your time with us.

We hope you can visit us in other moment.

Your sincerely,

Beoordeeld op 17 december 2015

Vriendelijk onthaal. We kamer nr 1000 toegewezen een zeer mooie kamer maar ze rook wat muf, eenmaal de airco aan gezet verdween deze geur. Door de felle regenval liep de kamer onder water, we werden onmiddellijk naar een andere kamer gebracht. Het restaurant was uitstekend, dit kan ook gezegd worden van het ontbijt. Om een juiste beoordeling te geven hadden we hier langer moeten verblijven.

Kamertip: bij slecht weer een hoger gelegen kamer kiezen.
Datum van verblijf: november 2015
Yohana C, Director de Relaciones con Clientes van Loi Suites Iguazu Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2015

Dear Rudy V,

Thank you for have been stayed in Loi Suites Iguazú Hotel.
Is a pleasure you have been enjoyed your time here, you will be very welcome if you come back again just to enjoy the hotel.