Beoordeeld op 21 maart 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 4 nachten geslapen, omdat het aan het einde van onze reis door Argentinië was en we wat rust, zwembad en zo'n wilden. Het zwembad is super! Lekker rustig en service aan je ligbed. De kamer was heerlijk! Schoon, heerlijke douche, ruim en mooi uitzicht. Het restaurant serveert lekker eten maar vrij prijzig. De medewerkers van het hotel zijn bijzonder vriendelijk en helpen je met alles! Taxi naar de Argentijnse kant van de Iguazu kost 450 peso's, naar de Braziliaanse kant 500. Ik zou het iedereen aanraden!

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Yohana C, Director de Relaciones con Clientes van Loi Suites Iguazu Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2016

Dear Michel v,

Thank you for have been stayed in Loi Suites Iguazú Hotel.
We appreciate you share your comments with other user of Tripadvisor, thank you for write about the taxis cost, it will help the future guest to decide for our hotel.

Best regards,

Beoordeeld op 24 januari 2016

Ontzettend mooi hotel, bijzonder prachtig gelegen in het midden van de jungle. Ruime moderne kamers, met veel oog voor duurzaamheid. Prachtige zwembaden, en het speciale kabelbaantje naar de Rio Grande erg bijzonder.

• Verbleef: februari 2015, reisde met familie
Yohana C, Director de Relaciones con Clientes van Loi Suites Iguazu Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2016

Dear Anne B,

Thank you so much for have been stayed in Loi Suites Iguazú Hotel.
We appreciate you share your opinion with other users of Tripadvisor, is a pleasure read that you have been enjoyed your time with us.

We hope you can visit us in other moment.

Your sincerely,

Beoordeeld op 17 december 2015

Vriendelijk onthaal. We kamer nr 1000 toegewezen een zeer mooie kamer maar ze rook wat muf, eenmaal de airco aan gezet verdween deze geur. Door de felle regenval liep de kamer onder water, we werden onmiddellijk naar een andere kamer gebracht. Het restaurant was uitstekend, dit kan ook gezegd worden van het ontbijt. Om een juiste beoordeling te geven hadden we hier langer moeten verblijven.

Kamertip: bij slecht weer een hoger gelegen kamer kiezen.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Yohana C, Director de Relaciones con Clientes van Loi Suites Iguazu Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2015

Dear Rudy V,

Thank you for have been stayed in Loi Suites Iguazú Hotel.
Is a pleasure you have been enjoyed your time here, you will be very welcome if you come back again just to enjoy the hotel.

Best regards,

Beoordeeld op 14 mei 2013

Tof hotel, met verbinding naar de kamers met houten loopbruggen. Heerlijk tussen het groen, zeer rustige kamers, zeer verzorgd en groot met grote badkamer. Goed ontbijt. Ook een zeer mooi zwembad met verschillende nivaeus, waar het dan ook rustig liggen is;

• Verbleef: januari 2013, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 februari 2013

Dit was onze laatste plaats,waar we nog drie nachten verbleven tijdens onze rondreis door Argentinië.
Het hoofdgebouw was prachtig,heel bijzonder ingericht met antieke meubels en potten.
Na 's morgens bij de watervallen te zijn geweest was het heerlijk om in de middag uit te rusten bij de mooie zwembaden.
Het ontbijt,lunch en diner was van een goede kwaliteit,ook de service was erg goed.
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Kamer was ruim,heerlijke douche.
Dit was een mooie afsluiting van onze reis

Verbleef: februari 2013, reisde met een partner