Beoordeeld op 16 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een pluspunt van dit hotel is de ligging. Vlakbij restaurantjes. En de vriendelijke ontvangst en personeel.
Verder is t nogal onderkomen qua onderhoud. Ook veel te kleine kamer en badkamer. Geen direct daglicht binnen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 maart 2017

Rustig klein hotel. Waar echter de foto's van de site gemaakt werden blijft mij een raadsel. Zo chic is het er echt niet. Alles is versleten en aan hernieuwing toe; meubilair, badlinnen, verf op deuren en muren... Goed werkende wifi; ontbijt naar behoren. Diner kan op bestelling van maandag tot vrijdag.Vriendelijke uitbaters die ook goed Engels spreken. Gelegen in residentiële wijk op een paar blokken van grote avenue met restaurants, winkels, banken.Ook dichtbij het grote park van de stad.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 2 november 2013

Kleinschalig hotel met vriendelijk hulpvaardig personeel.
Prima kamer op de begane grond aan een binnentuintje met kleine pool.
Erg rustig gelegen in mooie wijk, vlakbij talloze restaurants, ook in de avond veilig om rond te lopen.
Goed advies over wijntour, uit eten gaan en bezoek van het centrum, vlakbij groot park alles op wandelafstand.

Datum van verblijf: november 2013
Beoordeeld op 28 juni 2013

Tijdens onze reis verbleven wij in Mendoza bij Bohemia Hotel Boutique. Het verblijf begon met een zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangst. Elke dag begon met een goed ontbijt en een uitgebreide uitleg over de mooie plekken in Mendoza. Tijdens ons verblijf hebben wij een avond heerlijk gegeten in het hotel, want een van de eigenaren is een chef-kok. Het eten was zeer goed en de wijn uitstekend. Het hotel heeft ook een zeer mooie wijntour voor ons geregeld met privéchauffeur en aansluitend een lekkere lunch bij een van de wijnchateaus.

Kortom een heel goed hotel!!! Uitstekende- en persoonlijke service.

Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeeld op 10 maart 2013

We hadden een mooie kamer met een fantastische badkamer. Elke kamer was anders. met mooie details.
Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Tuin met zwembad aanwezig. Het hotel zit op een goede locatie en is een prima uitvalspunt om de stad en de streek te verkennen.

Kamertip: Kamer nummer 7 erg goed.
Datum van verblijf: januari 2013