Beoordeeld op 6 november 2017

Heerlijk hotel in het hart van Mendoza, luxueus ingerichte kamers, ruim en brandschoon, heerlijk bed perfecte sanitaire voorzieningen, uitermate gastvrij en vriendelijk personeel, overdadig ontbijtbuffet, fantastisch zwembad en een prachtig terras aan de voorzijde van het hotel om op welk moment van de dag dan ook te genieten van Argentinië.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 april 2017

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 8 februari 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier drie dagen met een onderbreking van één dag. Eerste indruk was goed, alleen verwacht je bij een hotel van deze keten wel dat er iemand bij de stoep staat om met bagage te helpen. Check in gaat in Argentinië langzamer dan bijv Europa want er komt flink wat administratie bij kijken. Kopietje zus, formuliertje zo. Tijdens het wachten bieden ze een glaasje wijn, dus iedereen blij. Zoals geboekt was de governor suite voor ons. Mooie ruime suite, beetje gedateerd, maar van alle gemakken voorzien en een van de weinige met twee slaapkamers. Bovendien ligt deze kamer aan de straatkant dus je hebt geen last van lawaai van de binnenplaats.
Op de eerste dag waren we de kluis vergeten af te sluiten, maar bij terugkomst lag er keurig een briefje dat de manager hem had gesloten. Alles er nog keurig in! Grote dank aan de housekeeping voor hun onberispelijke gedrag.
Bij het inchecken voor de laatste dag een upgrade naar de presidential suite met een aansluitende extra kamer zodat we toch gewoon twee slaapkamers hadden.
Een puntje van kritiek: checkout gaat echt te langzaam, weer zoveel papierwerk hoeft echt niet. Je kan natuurlijk online uitschenken, maar wij hadden nog wat uit de minibar gebruikt en dat wordt anders misschien niet in rekening gebracht.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 8 januari 2017

Prachtige locatie in het mooie Mendoza. Super service, mooi hotel. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Fijne reataurants met uitstekend personeel. Kortom een must stay wanneer je het mooie Mendoza bezoekt.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 11 april 2016

Drie nachten verbleven in het Park Hyatt Hotel. Het beste hotel van Mendoza. Het ligt aan het centrale plein en de service is prima. Hele vriendelijke incheck, mogelijkheid om tegen geringe kosten de kamer te upgraden. Fantastisch ontbijt. Mooi zwembad en een leuke wijnbar!

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de Andes
Datum van verblijf: maart 2016