Beoordeeld op 20 april 2017

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 februari 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier drie dagen met een onderbreking van één dag. Eerste indruk was goed, alleen verwacht je bij een hotel van deze keten wel dat er iemand bij de stoep staat om met bagage te helpen. Check in gaat in Argentinië langzamer dan bijv Europa want er komt flink wat administratie bij kijken. Kopietje zus, formuliertje zo. Tijdens het wachten bieden ze een glaasje wijn, dus iedereen blij. Zoals geboekt was de governor suite voor ons. Mooie ruime suite, beetje gedateerd, maar van alle gemakken voorzien en een van de weinige met twee slaapkamers. Bovendien ligt deze kamer aan de straatkant dus je hebt geen last van lawaai van de binnenplaats.
Op de eerste dag waren we de kluis vergeten af te sluiten, maar bij terugkomst lag er keurig een briefje dat de manager hem had gesloten. Alles er nog keurig in! Grote dank aan de housekeeping voor hun onberispelijke gedrag.
Bij het inchecken voor de laatste dag een upgrade naar de presidential suite met een aansluitende extra kamer zodat we toch gewoon twee slaapkamers hadden.
Een puntje van kritiek: checkout gaat echt te langzaam, weer zoveel papierwerk hoeft echt niet. Je kan natuurlijk online uitschenken, maar wij hadden nog wat uit de minibar gebruikt en dat wordt anders misschien niet in rekening gebracht.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 8 januari 2017

Prachtige locatie in het mooie Mendoza. Super service, mooi hotel. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Fijne reataurants met uitstekend personeel. Kortom een must stay wanneer je het mooie Mendoza bezoekt.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 11 april 2016

Drie nachten verbleven in het Park Hyatt Hotel. Het beste hotel van Mendoza. Het ligt aan het centrale plein en de service is prima. Hele vriendelijke incheck, mogelijkheid om tegen geringe kosten de kamer te upgraden. Fantastisch ontbijt. Mooi zwembad en een leuke wijnbar!

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de Andes
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 januari 2016

mooie ruime kamers en topservice. Kleine reparatie aan douche direct uitgevoerd en goede service bij het maken van reserveringen. Het zwembad is top. Enigste minpuntje vond ik de kosten van de was. Deze zou ik bij een volgend bezoek elders laten verzorgen.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner