Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Expedia.comUS$ 99
TravelocityUS$ 99
Orbitz.comUS$ 99
Beoordeeld op 16 november 2017 via mobiele applicatie

In Oktober 2017 verbleven wij, op doorreis naar Ushuaia, een nacht in dit hotel. Prima kamer, fijn bed en goede douche. Vriendelijk personeel: de volgende dag moesten wij om 7.15 naar het vliegveld, dat was voor de officiële ontbijt tijd. Maar er werd voor ons toch toast/koffie en fruit geserveerd. Je kan wel pas na 15.00 in je kamer. Locatie is net wat ver van de metro en uitgaanscentrum rond plaza serrano (kwartier lopen).

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een mooi hotel met schone kamers op een goede plek in Palermo, dichtbij verschillende eetgelegenheden en bars. Het personeel is erg behulpzaam en heeft goede tips voor bezienswaardigheden. Het inbegrepen ontbijt is ook erg goed.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 27 februari 2017

Schoon klein hotel, smaakvol ingericht. Uitzonderlijk vriendelijk personeel. Gunstig gelegen in rustige wijk Palermo met heel veel restaurants en bars op korte afstand. Afstand tot metro 30 minuten lopen. Prima ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 16 februari 2013

Tijdens mijn wereldreis, heb ik een week mogen verblijven in het Hotel Rendez Vous. De staff was erg helpvol en heeft me erg goede informatie gegeven over wat te doen Buenos Aires. Bijvoorbeeld uitgaan en restaurant en ze hebben een Tango show voor me geregeld. Ze hebben een volle dag geboekt voor me in Tigre. Daarnaast heb ik een bezoek gebracht aan een art exposition tijdens mijn verblijf wat zij mij hebben geadviseert. Ik heb heerlijk kunnen genieten in de patio van mijn boek onder het genot van een heerlijk glas Malbec wijn.

ik had een fijne kamer, mooi gedecoreerd met veel ruimte. In de ochtend is er veel keuze in het breakfast wat erg fijn was gezien ik er een week verbleef. ik zal dit hotel zeker aanraden.

Kamertip: het fijne was dat de kamer aan de achterkant van het gebouw was, waardoor je geen verkeer hoort en het lekker rustig was.
Datum van verblijf: februari 2013
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 april 2012

Prima hotel voor een verblijf van enkele dagen in Buenos Aires. Geen massa toerisme in dit hotel of in de buurt. Ligging in Palermo, achteraf misschien iets te ver van het centrum en de dichtsbijzijnde metrohalte. Taxi's zijn goedkoop en betrouwbaar. Veel goede en betaalbare restaurants en clubs in de omgeving.
De kamers zijn schoon en zeer modern ingericht. Bed, douche en airco waren goed. Gratis snelle WIFI verbinding. De duurdere kamers hebben een jacuzi. Er is geen zwembad voor algemeen gebruik.
Het hotelpersoneel was erg aardig en spraken goed engels. Goede serviceverlening. Het ontbijt was prima, maar iedere dag hetzelfde. Fruit zou een goede aanvulling zijn. Verder is dit hotel zeker een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2012