Priceline
eDreamsUS$ 306
Agoda.comUS$ 304
Beoordeeld op 27 juni 2022

mooie kamer met een goede matras.Zeer gezellig hotel.Goede service.De voozieningen zijn uitstekend. Verschillende locaties voor thema partys 's avonds.Veel sportmogelijkheden met begeleiding.Met veel aandacht voor kinderen.
Hartelijk dank aan onze ober Bayram.

Datum van verblijf: juni 2022
Tui MagicLife Belek, Innkeeper van TUI Magic Life Belek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2022

Dear Patrick,

Thank you for choosing TUI Magic life Belek and taking time to write your lovely comments.
We are extremely pleased, you enjoyed your stay with us and thank you for your feedback.
All guests feedback were taken on board and we are grateful for any suggestions for improvements.
We will share your lovely comments with the team.
Looking forward to welcoming you back again.

Warmest regards,

TUI Magic Life Belek Team

Beoordeeld op 18 mei 2022 via mobiele applicatie

Welkomstdrankje was inbegrepen, moesten wel eerst lunchen voordat we mochten inchecken, koffers mochten we wel achterlaten dus was geen probleem. Special thanks to durukan.
Zwembad is heel goed en mooi

Datum van verblijf: mei 2022
Tui MagicLife Belek, Innkeeper van TUI Magic Life Belek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Beste gast,

Bedankt dat je voor Tui Magic life Belek hebt gekozen en dat je de tijd hebt genomen om je mooie opmerkingen te schrijven.
We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en danken u voor uw feedback.
We nemen de feedback van alle gasten ter harte en zijn dankbaar voor suggesties voor verbeteringen.
We zullen uw mooie opmerkingen delen met het team.
We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Tui Magic Life Belek-team

Beoordeeld op 9 oktober 2019

Begin oktober als een last minut vakantie geboekt. Aardig personeel en goed ontvangst.

Kamer is erg basis en harde bedden met veren, wij verwachten met 5 sterren toch wat luxe, helaas was dit echt niet het geval. Wij zaten ook langs een pad dus hoorde de hele avond/nacht mensen langslopen.

Het hele resort ziet er verder prachtig uit, heel goed, erg goed onderhouden en werderom overal aardig personeel. Ze zijn niet op fooi uit en vallen niemand lastig.

In het restaurant is er elke dag een ander thema kwa eten, heerlijk!.
Ook op de dag zelf kan je altijd en overal eten en drinken halen!

Het animatieteam is de hele dag bezig met activiteiten (wij deden niet mee, kan er niet over oordelen) savonds waren er shows door profs. Zoals dansscholen! Heel gaaf.

Zwembaden en het strand was lekker, helaas is hier ook is het handdoekje leggen erg aanwezig. Op onze eerste dag hadden wij rond 10e geen eens meer een bedje aan het strand....
Gelukkig kan je op elk gras deel bedjes neer zetten maar is natuurlijk anders als bij t zwembad/strand! Verder heerlijk genoten!

Datum van verblijf: oktober 2019
ASTERIAHOTELS, Konuk İlişkileri Müdürü van TUI Magic Life Belek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Geweldige vakantie. Dit is onze 3e keer hier. Hele lieve mensen hier en het eten is goed. Gewoon top we komen zeker terug. De mensen zijn zeer behulpzaam als er iets is. Het zwembad is ook zeer schoon..

Datum van verblijf: augustus 2019
ASTERIAHOTELS, Konuk İlişkileri Müdürü van TUI Magic Life Belek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

1e keer hotel bezocht in 2017. Bediening en eten viel toen tegen. Dit jaar (2019) toch maar nog eens geprobeerd. We vinden dat alles 100% verbetert is. Veel beter eten (Ook veel meer keuze). Veel vernieuwingen, de bediening is super en alles wordt goed schoon gehouden. Zeker een aanrader !!

Datum van verblijf: augustus 2019