“Dit restaurant is qua kwaliteit /prijs ok aan te raden wijn op de foto”
Beoordeling van Restaurante Jardim

Restaurante Jardim
Geclassificeerd als nr. 15 van 110 Restaurants in Tomar
Keukens: Portugees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is qua kwaliteit prijsverhouding rekeninghoudend ok,het personeel is vriendelijk en spreken Engels en waren behulpzaam ,het terras buiten achterin is aangeraden zodat men niet binnen hoeft te zitten ,hygiëne is ok ,alsook sanitair

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe eenvoudig lekker kan eten zijn. Een heerlijke eerlijke keuken, niet meer en niet minder. Zeker en vast geen grote luxe, noch qua accommodatie noch qua eten op het bord maar "oh zo lekker!"
Prijs - kwaliteit is dit volgens mij een toppertje in Tomar!

Datum van bezoek: augustus 2018
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vers gegeten bij deze verstopte diamant! Zowel de spaghetti als de steak en het gegrilde varkensvlees waren super! Zeer gastvrije Portugese bediening met een Engels accent!! :)

Datum van bezoek: juli 2018
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onopvallend in een straatje maar jammer dat het onze laatste avond was in Tomar. Want dan waren wij daar zeker nog een keer gaan dineren. Heerlijk visschotel gegeten tegen een zeer schappelijke prijs. Prettige, goed engels sprekende bediening. Wij kregen gratis een zelfgemaakt likeurtje als extra. Soep, visschotel (zalm, 2 soorten meerval, sardines en een platvis) met koffie na voor 2 personen met bier en wijn voor net 30 euro. Prima toch!

Datum van bezoek: juni 2018
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vis is werkelijk heerlijk, de rest is gemiddeld, de prijs echter belachelijk goedkoop. Leuke plek in de tuin, ober spreekt vloeiend meerdere talen. Gewoon proberen want voor het bedrag kun je niet zelf koken.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Restaurante Jardim bekeken, bekeken ook

Tomar, Santarem District
Tomar, Santarem District

In Restaurante Jardim geweest? Deel je ervaringen!