“Onbeperkt verse vis eten”
Beoordeling van Vai e Volta

Vai e Volta
Geclassificeerd als nr. 3 van 249 Restaurants in Olhao
Keukens: Portugees
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke authentieke zaak. Je komt er zonder reservering, neemt plaats op het terras en de rest gaat vanzelf. Vol is vol en er is maar 1 menu. Verse vis. Zalm, dorade, zeebaars, makreel, sardines, zoveel je wilt. De bediening loopt continu langs met verse gegrilde vis van een grote bbq. Als bijgerecht serveert men twee soorten gepofte aardappel, salade met tomaten en komkommer en een soort van puree met koriander. Uiteraard ook brood, huisgemaakte tonijnsalade en ansjovis in het zuur ingelegd. De bediening is super vriendelijk en de prijs is 13 euro per persoon.
We hebben heerlijk op ons gemak zitten genieten met een goed glas wijn erbij. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2021

17 oktober 2020 beoordeeld

Klein doch vriendelijk visrestaurant. Geen reservering en enkel geopend voor lunch. Verse vis wordt ter plaatse gegrilld op de bbq en wordt onbeperkt aangedragen. Diverse soorten vis , als makreel dourade, zalm en tonijn en nog veel meer. Erbij wordt een salade en gekookte zoete-en gewone aardappel geserveerd. Aanrader. Kom op tijd want vol is vol. (start om 12.00 uur) Prijs 12,= excl. drinks

Datum van bezoek: oktober 2020
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super!
12€ voor gegrilde lekkere vis die blijft komen...
Mooie lokatie. Veel locals en aanschuiven...
Fles drank en vis a volenté voor 27€/ 2p...
Echte aanrader

Datum van bezoek: augustus 2020
10 juli 2020 beoordeeld

Dit is een heel schattig tentje met een terras op een klein pleintje in Olhão. Tussen 12:00 en 15:00 uur wordt er verse vis geserveerd met lekkere bijgerechten zoals op de foto te zien. Je krijgt uitleg wat voor gegrilde vis je te eten krijgt, een lekkere voorafje en vriendelijk personeel dat je graag een leuke ervaring wil geven! Er hangt een prettige sfeer, gezinnen eten met hun kinderen, stellen zitten romantisch onder een boog van sierlijke planten, kleinschalig en schattig! Het eten vonden wij erg lekker, en dat voor 12 euro per persoon! De uitleg over het menu staat in verschillende talen uitgelegd in een klapper en het was allemaal erg schoon, niet geheel onbelangrijk! Ik zou deze ervaring zeker aanbevelen! Het heeft ons een lach op het gezicht gebracht.

Kim

Datum van bezoek: juli 2020
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig authentiek Portugees restaurant. Menu is simpel: onbeperkt gegrilde vis. Bediening komt brengen tot je genoeg hebt. Keuze uit tien soorten vis. Zeebaars erg lekker.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Vai e Volta bekeken, bekeken ook

In Vai e Volta geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.