Beoordeeld op 1 augustus 2017

Wij komen al 21 jaar bij Verdemar. Natuurlijk hebben we ook weleens een andere accommodatie uitgeprobeerd – maar altijd keerden we weer terug bij Nuno en Christien. Het is gewoon nergens zo fijn als daar. Ook dit jaar intens genoten van: de schone, smaakvol ingerichte kamers, de maffe ezel en het lieve paard, de perziken die je zo van boom kunt eten, de fantastische stranden en pittoreske baaitjes in de omgeving (waar het zelfs in het hoogseizoen rustig is), wandelen in de prachtige omgeving (en urenlang geen kip tegenkomen) en rondsnuffelen in dorpjes waar de tijd heeft stilgestaan. Nog meer? Ja, nog meer! De kinderen zien surfen op een turqoise zee, luieren bij het schone zwembad, iedere ochtend ontbijten met knapperig Alentejaans brood en vers fruit, ‘s avonds buiten aan lange tafels heerlijk eten & wijn drinken – als je zin hebt samen met de andere gasten en als je liever ‘onder elkaar’ bent is dat ook prima. Wat was het weer heerlijk. Volgend jaar weer.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 3 juli 2017

Een gezellige B&B met prachtige tuin en zwembad om heerlijk tot rust te komen. De eigenaresse is zeer gastvrij en haar man kookt heerlijk! Kortom als je er bent hoef je ' s avonds de deur niet meer uit. Het is niet ver van het strand gelegen en je kunt in de omgeving prachtige wandelingen maken langs de rijstvelden.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 8 juni 2016 via mobiele applicatie

Voor ons een fijn startpunt van onze Rota Vicentina. Mooie huisjes gelegen in een groene omgeving (oud gerenoveerd dorpje). Wij voelden ons hier op ons gemak. Een aanrader is het avondeten wat hier bereid wordt. Geweldig lekker. Enig minpuntje vinden wij dat het ontbijt pas om 9 uur mogelijk. Dit vinden wij aan de late kant als je een lange wandeling of iets dergelijks wil maken. Op alle andere overnachtingsadressen op de route van de Rota was eerder ontbijten wel gebruikelijk. Maar verder alleen maar lof!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 15 juli 2015 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig gelegen B&B met huisjes erbij. Goed eten 's-avonds (bij voldoende belangstelling) en natuurlijk een prima zwembad. Let op, uitsluitend contant betalen, de pin is alleen voor portugese bankkaarten. Dat is wel jammer voor een uitspanning met veel buitenlandse gasten, maar dit euvel geldt voor veel horecagelegenheden in Portugal.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 2 juli 2015

Prachtige plek om heerlijk tot rust te komen. Appartementen zijn gemiddeld, maar tuin en zwembad zijn heel mooi.
Gastvrije eigenaresse, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Ook lunch- en dinermogelijkheden. Wifi alleen in centrale gedeelte, in appartementen nagenoeg helemaal geen bereik.
Groot nadeel is de weg naar het appartement toe vanaf de doorgaande weg. Keien, gaten, geen pretje om deze ruim 1km dagelijks te moeten rijden.
Omgeving is prachtig!

Datum van verblijf: juni 2015