Beoordeeld op 12 juli 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig en prachtig aan een meer gelegen hotel. Bewust dit tuin- hotel geboekt voor de kleinschaligheid. Prachtig tuin. Fijne schone kamers met grote badruimte. Staf en personeel zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. Prima restaurant met ruime menukeuze. Ontbijt (menu) is goed en voldoende. Hotel heeft geen directe strandtoegang was voor ons juist een pré.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 januari 2019

Wat een verassing, dit hotel. Super schoon, zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Prachtige kamer met zeer grote badkamer. Echt een paradijsje midden in Candidasa .
Het ontbijt is prima, veel keus en ruim voldoende. Ook voor de lunch en diner kan je hier heerlijk eten. Wij komen hier zeker terug en dan voor een langer verblijf. Wij waren hier nu voor 10 dagen. Dit is ook een hele goede uitvalsbasis voor trips.
Het enige kleine minpuntje is dat er geen tafel oid is om je koffer op te leggen.
Dit hotel is echt een aanrader voor zowel jong als oud. Hier waan je je nog op het echte Bali.

Kamertip: Neem de luxe kamer, dan heb je ook een heel groot balkon.
Datum van verblijf: januari 2019
ManagerRS, Manager van Rama Shinta Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2019

Dear our lovely guest,
Warmest greetings from Rama Shinta Hotel Candidasa!
Thank you for staying with us and for nice review too. We hope to see you next holidays.

With best regards,

Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

wij vonden ons verblijf bij jullie heel rustgevend! de prachtige lelievijver, waarvan de bloemen ‘s morgens open komen, gezellig zwembadje met een waterval. als je houdt van rust en natuurpracht is dit zeker een aanrader. de pannenkoeken waren ook goed.

Datum van verblijf: november 2018
ManagerRS, Manager van Rama Shinta Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018

Dear our guest,
Warmest greetings from Rama Shinta hotel Candidasa!
Thank you for staying with us and nice review. We hope to see you next holiday.

Beoordeeld op 2 september 2018

Klein hotel met mooie tuin, klein maar voldoende groot zwembad.
De toegangsweg is wat verstopt maar via het voetpad langs de lotusvijver kun je makkelijk naar de hoofdstraat en de zee. Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. De kamers zijn wat klein, er ontbreekt een goede plek voor de koffers en vreemd genoeg is er geen tv maar wel prima wifi. De kamer is uitgevoerd met veel houtelementen. De verrassing is dan ook compleet als je doorloopt naar de badkamer. Die is juist zeer groot en modern. Het restaurant is uitstekend zowel voor het keuze ontbijt als het diner. In Candidasa zelf is niet veel te beleven. Via het hotel zijn snorkeltrips en taxi's te regelen maar verstandiger is het om naar het "strandje" te lopen. Daar kun je voor de helft van de hotelprijs regelen dat je gaat snorkelen bij de 3 kleine eilandjes voor de kust en daarna doorgaat naar Virginbeach (Pantai Putih).
Dat is het enige noemenswaardige strand in de buurt en zeker de moeite waard.
Via de mensen bij het strand is ook een taxi te regelen die je voor een hele dag naar de bezienswaardigheden in de buurt brengt. Wij vonden de rijstvelden in het achterland richting Besakih, de watertempel Tirta Gangga en Pura Lempuyang de moeite waard.

Kamertip: kamer 3 achter de receptie op de begane grond. Kamer lag niet direct bij het zwembad en het restaurant en bood voldoende privacy.
Datum van verblijf: augustus 2018
ManagerRS, Manager van Rama Shinta Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear Sir / Madam,

Warmest greetings from Rama Shinta Hotel Candidasa!
We hope by this email you are fine
Thank you for your time for writing some nice review and hopefully to see you next holiday.
We wish you have a great day
Best regards,
Eka

Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben erg genoten van ons dinner bij Rama shinta.
Het restaurant ligt verscholen en is niet zo makkelijk te vinden ( als je bij de lagune bent neem dan het trapje naar beneden en loop langs het water) maar als je er eenmaal bent kom je aan in een oase van rust. Het restaurant is gelegen in een mooie tuin, kleinschalig en mooi aangekleed.
Het eten is lekker en dat voor een zacht prijsje. Ruime keus zowel Aziatisch als westers. Voor het toetje hadden we Balinese pancakes, een aanrader!
De bediening is vriendelijk en spreekt goed Engels. Alles bij elkaar een goeie ervaring.

Datum van verblijf: augustus 2018

Thank you for your time to write some review and thank you for your coming to our restaurant. We hope you get nice memorable in our restaurant and hope to see you again.
We wish you have a great day