Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com109 US$
Tripadvisor109 US$
Priceline
Expedia.com109 US$
CheapTickets109 US$
eDreams109 US$
Beoordeeld op 8 februari 2020 via mobiele applicatie

In december hebben wij hier twee nachtjes mogen logeren in dit super fijne hotel midden in het centrum. Er zijn daardoor veel restaurants op loopafstand. Ook het eten in het hotel is heerlijk.
De kamer die wij hadden was modern en ruim genoeg met een zitje. Voor ons dochtertje stond een bedje en badje klaar. Het ontbijt was zeer uitgebreid.
En het personeel is echt mega service gericht, staan altijd voor je klaar. Dit hotel is zeker een aanrader als je in het centrum van Stellenbosch wil verblijven.

Datum van verblijf: december 2019
Discover15558999029, General Manager van Oude Werf Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Dear Valued Guest

I hope that you are well. Thank you for your lovely feedback with regards to your stay here at Oude Werf Hotel. It was our pleasure to delighted and enhance your stay time with us.
Feedback such as yours confirms that we are on the right track.

We are looking forward in welcoming you back in the not too far future.
Oude Werf Team

Beoordeeld op 2 december 2019

Ja we hadden de tweede beste kamer maar voor ons was deze te donker en te veel lawaai. Maar automatisch hebben ze ons gedowngrade met onze goedkeuring gezien de standaard kamers zeer goed zijn, met mooie ligging en modern.
Zeer goed en zeker aan te bevelen, ook het ontbijt was perfect

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 27 mei 2019

Het hotel is centraal gelegen met veel winkels en restaurants in de buurt. Tikje zakelijke sfeer. Schone kamer met goed bed. De kamer had een balkon, maar dit was niet prive, het liep door langs de andere kamers. Het ontbijt was prima verzorgd. Vriendelijk personeel; een van ons kreeg een rondleiding door de vergaderzaal en de kelder. Wel jammer dat het zwembad niet in gebruik was.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 21 mei 2019

Door de jaren heen zijn wij hier meerdere malen geweest, wij hebben het zien veranderen maar wij voelen ons daar prettig , er zijn meerdere personeelsleden die er al jaren werken ,men is vriendelijk ,behulpzaam , de service is prima ,iedereen werkt voor meer dan 100% en dat geldt voor allemaal maar zeker voor John bij de receptie die alles wat je maar bedenkt kan regelen.
De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien.
Uitrusten kan men op verschillende plaatsen en overal kan men iets eten of drinken zeker in het gezellige restaurant, er is een heerlijk ontbijtbuffet.
Wij zijn erg tevreden en hebben nu al geregeld dat wij in november terug komen, wij verheugen ons daar op.

Kamertip: Kamers met uitzicht op het zwembad
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Een aardige hotel
Wel jammer dat wij aan de straatkant sliepen.
Er was heel veel geluidshinder.
Het ontbijt was lekker. De akoestiek in deze ruimte was niet optimaal . Waardoor het heel luidruchtig was.
De ontbijtmatjes op tafel worden niet vervangen als er andere mensen aan tafel gaan. Jammer voor zo n hotel ?

Datum van verblijf: april 2019
Nina D, General Manager van Oude Werf Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Dear Hilde-Notebaert,

Thank you for taking the time to review our property.
We will look into the comments made about the breakfast place mats immediately.

We hope you will visit us again.

Take care