Priceline
Trip.com
Beoordeeld op 24 december 2018

Wij verbleven in een standaard kamer op dit grote complex, wat bijna een dorp op zich genoemd mag worden. De kamer was zeer ruim en fijn ingericht. Op deze locatie kregen we voor het eerst te maken met een sterke demotivatie om te douchen vanwege het water tekort. Hoe dichter je richting Kaapstad komt, hoe groter dit probleem wordt. Hier kan het hotel natuurlijk niks aan doen, misschien juist goed dat ze hieraan meewerken. Wij hebben gegeten in het standaard restaurant, dit was erg lekker. Fijn dat er goede restaurants aanwezig zijn, dan kan je de auto laten staan en genieten van 1 van de vele prima wijntjes welke ze hier maken.
Mocht je in Stellenbosch op zoek gaan naar een lekker restaurant, wij hebben heerlijk gegeten bij Tigers Milk, dicht bij Oom Samie Se Winkel.
Mocht je niet de behoefte hebben om echt in Stellenbosch zelf te verblijven, dan is dit hotel zeker aan te raden.

Datum van verblijf: juli 2018
Spier_Wine_Farm, General Manager van Spier Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Thank you for your review of your stay at Spier, it is pleasing to read that you enjoyed yourselves here, the team will be thrilled to hear.

We hope you enjoyed the rest of your holiday and trust we will welcome you back to Spier soon.

Warm regards,

Joep Schoof

General Manager
Spier Hotel & Leisure

Beoordeeld op 14 november 2018

Een luxe hotel waar je niet het gevoel krijgt dat je in een hotel bent. Is uitgebouwd in dorpstijl, heel gezellig.
Ligt in een zeer groen gebied; prachtig om te wandelen, picknicken, relaxen, kinderen te amuseren met buitenspelletjes, kinderboerderij en ontdekken van vele vogelsoorten.
Een zeer ruime en nette kamer. En veel variatie in ontbijt en avondeten.
Wij vonden het alleen echt heel jammer dat restaurant Eight gesloten was voor privé doeleinden. Want eigenlijk was dat toch wel één van de redenen van ons bezoek aan het hotel.
Maar voor de rest zeker de moeite waard om te doen en om aan te vinken op je to do lijstje.

Datum van verblijf: oktober 2018
Tebello Polisane , Other van Spier Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2022

Hi FamilieFernandes

Thank you very much for your wonderful feedback on our hotel.

Beoordeeld op 25 oktober 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, waarbij de kamers over verschillende gebouwen verspreid zijn. Slaapkamers met een gashaard en fijne grote bedden. Vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt. Van de wijngaard zie je weinig als je er niet speciaal naar zoekt.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met vrienden

Hi AM

Thank you very much for your wonderful feedback on our hotel.

Beoordeeld op 16 oktober 2018

+ Op en top service (o.a. s'avonds worden flesjes water langs gebracht)
+ Ruime Kamers
+ Kwaliteit restaurant Eight (Lunch)
+ Lekker uitgebreid ontbijt
+ Tip: boek een arrangement direct op de website van de Spier. De kamerprijs is hetzelfde (t.o.v. bijv. Booking.com, maar je krijgt veel extra's erbij (massage, lunch, 2 gangen diner)
- Ligt pal langs een regionale weg, waardoor er veel verkeersgeluid is op het terrein)
- Kwaliteit restaurant Hotel (Diner)
- Je krijgt weinig mee van de wijnproductie zelf

Datum van verblijf: oktober 2018
Spier_Wine_Farm, General Manager van Spier Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Thank you for reviewing your stay with us, the website is constantly updated with all our specials as well as upcoming events taking place while you are staying with us.

We hope you enjoyed the rest of your stay in South Africa and look forward to welcoming you back to Spier again.

Warm regards,

Joep Schoof

General Manager
Spier Hotel & Leisure

Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een wineyard. Zeer hulpvaardige mensen aan de receptie. Je krijgt bij aankomst direct iets te drinken aangeboden. Mooie grote en toch gezellige lobby. Kamers zijn erg ruim, lekker connecting rooms met ons gezin en allemaal voorzien van een heerlijke gashaard. Heerlijke luxe hier. We hadden wel een avond wat issues met onze deur kaartjes maar dat werd snel en adequaat opgelost. Super aardige mensen allemaal. Goede WiFi

Datum van verblijf: augustus 2018

Hi RobertHeleen

We were delighted to read that you enjoyed your stay, and we so appreciate the feedback.