140 US$
Hotels.com128 US$
Expedia.com128 US$
Travelocity128 US$
Beoordeeld op 14 december 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel met authentieke inrichting gelegen in het centrum van Stellenbosch.
Ontbijt is erg uitgebreid en het restaurant is zeker een aanrader ( wel reserveren !!!) .
Vriendelijk personeel die van je verblijf een droom maken!

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
General_Manager1806, Manager van Coopmanhuijs Boutique Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2019

Dear RSalden,

Thank you for your review. We are extremely pleased that Coopmanhuijs Boutique Hotel & Spa catered to your needs and that all expectations were met. Your compliments are truly inspirational.

We look forward to welcoming you back to your home-from-home in the near future.

Gerda van Wyngaardt
Acting General Manager

Beoordeeld op 18 mei 2019

Een knus, luxe hotel met goed service en perfecte ligging in Stellenbosch. Het ontbijt is heel goed verzorgd en de kamers zijn mooi gerenoveerd. De inrichting van de kamers en badkamer is klassiek te noemen zonder kitsch aan te doen zodat ook de modern ingesteld gast zich er in thuis zal voelen.

Datum van verblijf: mei 2019
Marketing_and, General Manager van Coopmanhuijs Boutique Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019

Dear Navigator04161733608,

Thank you for reviewing us on TripAdvisor.

Jolandi Tito
General Manager

Beoordeeld op 18 januari 2018

Te midden van de vele B&B's , is dit een van de weinige hotels in Stellenbosch. Staat goed aangeschreven. Duidelijk wat meer upper market.
Het interieur van de eetzaal binnen is vreselijk saai en gedateerd, maar buiten op het terras zit je heerlijk. Net een beetje hoger dan de straat. Voor kille momenten is er terrasverwarming en er zijn zelfs rode dekentjes voorradig.
Kleine kaart, prima eten, goede porties, prijs iets boven het gemiddelde. Goede bediening, maar moet niet te opdringerig worden, anders wordt het een soort "hengelen naar fooien".

Datum van verblijf: januari 2018
Marketing_and, General Manager van Coopmanhuijs Boutique Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2018

Dear 1902alexander,

Thank you for reviewing us on TripAdvisor.

We are extremely pleased that Coopmanhuijs Boutique Hotel & Spa catered to your needs and that all expectations were met. Your complimentary are truly inspirational.

We so appreciate your positive feedback on Helena's Restaurant. Helena's is also listed on TripAdvisor and we would be thrilled if you took the time to review the restaurant as well. We would want future guests to have the same positive dining experience in-house.

Jolandi Potgieter
Hotel Manager

Beoordeeld op 8 februari 2017

Een prachtig hotel met een warme sfeer. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De ontvangst was zeer aangenaam. De kamers waren ruim met een prachtige badkamer. Het ontbijt was heel leuk gepresenteerd en daarbij nog heel lekker. Het restaurant was iets minder.

Kamertip: Kamer 4 of 5
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 29 januari 2017 via mobiele applicatie

Mooi boutique hotel en dit pal in het midden van het centrum . Super bediening en zeer vriendelijk personeel. Mooi ontbijtje. Voor ons was het een gevoel van thuiskomen. Het is een boutiquehotel midden in het centrum dus al zeer Unique dat er een zwembad aanwezig is, klein maar fijn. Op wandelafstand lekkere restaurants

Datum van verblijf: januari 2017