Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooie lodge met smaakvol ingerichte kamers. Verzorgde badkamer met heerlijke douche. Geweldig zwembad met prachtig uitzicht over de omgeving. Ideaal om wat te verfrissen en te ontspannen. Lekker ontbijt en vriendelijke gastvrouw. Kort gezegd: het was perfect zonder 1 nadeel!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 28 november 2017

Prima Guesthouse op de heuvel nabij centrum van Paarl. Mooie ruime kamer met balkon.
Kamer was schoon. Ontbijt compleet en verzorgd. Vriendelijk personeel. Guesthouse ligt op korte afstand van het centrum van Paarl.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 15 november 2016

Wat een guesthouse ! Prachtige kamers met uitzicht op de vallei. Een zwembad met onzichtbare boord leverde adembenemende foto's op. En de Belgische gastvrouw Kristien heeft voor een persoonlijke noot gezorgd tijdens ons verblijf waardoor dit echt ongedwongen genieten was !

Kamertip: snel boeken !! :)
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016

Voor zaken twee nachten in dit prachtige guesthouse verbleven. Bij aankomst werd ik door Kristien hartelijk verwelkomt en voelde ik mij direct thuis. De kamers zijn werkelijk prachtig en ontbijt is prima verzorgd. Helaas was het weer tijdens mijn verblijf niet goed, maar verder is alles top geregeld.
Een absolute aanrader om in dit guesthouse te verblijven en zal hier nog zeker een keer terugkomen.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 april 2016

Warm welkom gehad van de eigenaresse en haar zoontje. Onze kindjes mochten ten alle tijde met zijn speelgoed spelen, heel lief en gastvrij.
Hele fijne kamer, ruim, we konden er makkelijk met zijn vieren in. Práchtig uitzicht en een fantastisch zwembad. Alles goed onderhouden.
Ontbijt was heerlijk, niks mis mee. Vriendeljik personeel.
Het enige wat ik 'minder' vond is dat je echt merkt dat je bij iemand thuis bent, veel privé foto's etc, dat hoeft van mij niet als ik ergens logeer. Dit is alleen klein punt, ik vind het voor de rest een prachtig guesthouse, zeer indrukwekkend en we zouden hier zeker terugkomen.

Datum van verblijf: januari 2016