Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (1.098)
Beoordelingen filteren
1.098 resultaten
Waardering van reizigers
358
515
177
26
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
358
515
177
26
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.098 beoordelingen
Beoordeeld op 13 maart 2020

Het hotel voldoet op alle vlak aan de verwachtingen, maar zoals vaak in de grote (internationale) ketens is het een beetje onpersoonlijk. Alles is prima in orde, niemand valt uit zijn rol, je kan echt over niets klagen, maar het mist wat warmte.

Datum van verblijf: februari 2020
Bedank Ronald D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GeneralManagerKnysna, General Manager van Protea Hotel by Marriott Knysna Quays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Dear Ronald D,

Thank you for choosing to stay at the Protea Hotel Knysna Quays and providing your honest feedback regarding your recent stay with us.

Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations.

Once again, thank you for your valued feedback.


Sincerely,
Paul Fielder

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2019

Protea hotel is een net hotel, maar redelijk zakelijk. Ontbijt is goed en als je een kamer aan de achterkant hebt kijk je uit over de haven. Ze hebben ook een verwarmd zwembad. De achteruitgang geeft toegang tot de haven en de vele winkeltjes en restaurant in dit gebied.

Datum van verblijf: oktober 2019
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank rhulsen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GeneralManagerKnysna, General Manager van Protea Hotel by Marriott Knysna Quays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2019

Dear rhulsen

Thank you for posting your review on TripAdvisor.

We rely on GUEST feedback to determine both the positive and negative aspects of our hotel and to improve wherever possible.

Your interest and concern are therefore extremely valuable to us, and we hope that you will be staying with us again soon.

We should welcome another opportunity to show you Protea Hospitality at its best!

Yours sincerely,

Paul Fielder
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 maart 2019

Hoewel we op onze trip door ZA vooral hebben gekozen voor de kleinere guesthouses was dit een uitzondering. Op advies van vrienden die ons aanraadden leuk aan de Waterfront te gaan zitten hebben we dit hotel geboekt. Op de plaatjes vonden we het er al niet echt gezellig uitzien; we gingen vooral voor de lokatie. Op de service van het hotel valt niks aan te merken, die was prima. Het bed was goed, de kamer was schoon en het ontbijt was lekker. Wij vonden het echter helaas wat smakeloos ingericht en niet gezellig. Dat is puur een kwestie van smaak.

Kamertip: neem een kamer met zicht op het water. aan de andere kant kijk je op een parkeerplaats uit.
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Alleke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GeneralManagerKnysna, General Manager van Protea Hotel by Marriott Knysna Quays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Dear Alleke,

Thank you for posting your review on TripAdvisor.

We rely on GUEST feedback to determine both the positive and negative aspects of our hotel and to improve wherever possible.

Your interest and concern are therefore extremely valuable to us, and we hope that you will be staying with us again soon.

We should welcome another opportunity to show you Protea Hotels by Marriott at its best!

Yours sincerely,

Paul Fielder
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 december 2018

Het hotel kent een bewaakte parkeerplaats en is gelegen in de haven van Knysna. Onmiddellijk in de omgeving van het hotel gebeurt het: schitterende restaurants, mogelijkheden tot allerlei soorten cruises en leuke (souvernir)winkeltjes. Een beter uitvalbasis voor twee dagen Knysna kan men niet kiezen. Het hotel is qua kamer goed verzorgd, het ontbijt is goed en de prijs/kwaliteitverhouding is gerechtvaardigd. Het hotl heeft een overeenkomst met meerder restaurants en je kan - indien gewenst – de rekening van het diner op je kamernummer laten zetten.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank sieme32
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GeneralManagerKnysna, General Manager van Protea Hotel by Marriott Knysna Quays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2018

Dear sieme32

Thank you for posting your review on TripAdvisor.

We are very pleased to receive your positive feedback after your recent stay. It was our pleasure to accommodate you, and your interest and loyalty are truly invaluable to us.

Please feel free to contact me personally for any assistance you may require from our side in future.

Sincerely,

Paul Fielder
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 februari 2018

In Knysna heb je weinig Hotels. Er zijn meer Guesthouses. Dit hotel is gerenoveerd. De kamers zien er prima uit. Goede bedden. De kamers zijn redelijk nieuw. Je hebt een zwembad met lekker ligbanken. Het ontbijt is redelijk. Het is een meer Engels ontbijt. Het hotel ligt midden in het gebied van winkels en restaurant en is dus zeer centraal gelegen.

Kamertip: Kamer aan de Waterzijde
Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank InaB758
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GeneralManagerKnysna, General Manager van Protea Hotel by Marriott Knysna Quays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Dear Ina B

Thank you for completing this online review after your recent stay with us.

We rely on GUEST feedback to determine both the positive and negative aspects of our hotel and to improve wherever possible.

Your interest and concern are therefore extremely valuable to us, and we hope that you will be staying with us again soon. We should welcome another opportunity to show you Protea Hospitality at its best!

Yours sincerely,

Paul Fielder
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken