Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Lodge om je thuis te voelen. Wij verbleven in het oude gedeelte met prachtig zwembad( er is nl. ook een nieuw gedeelte met eigen zwembad ) Leuke ontbijtruimte in de mooie tuin. Geweldig service-verlenend personeel. Wel voor lunch en diner vervoer nodig. Overdag lopend heen over het cliffpad; met een taxi terug ( 50 ZAR )

Datum van verblijf: februari 2020
DaveBakker, Owner van Whale Rock Luxury Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste Neel, Dank voor de leuke review. We vinden het altijd erg leuk om te horen dat onze gasten zich thuis voelen. Voor de meeste restaurants heb je inderdaad vervoer nodig, maar tegenover onze ingang zit de New Harbour, waar je uitstekend bij Harbour Rock Restaurant kan lunchen of dineren. Ook kan je erg leuk bij Fick's restaurant "pincho's" (tapas) eten en een mooie cocktail of mooi glas wijn drinken, waar je in 25 min naar toe kan lopen. Maar je kan uiteraard ook een transfer/taxi of zelfs Uber boeken voor een redelijke prijs. Nogmaals dank en we hopen jullie snel een keer terug te zien. Vriendelijke groeten, Dave & het Whale Rock Team

Beoordeeld op 30 januari 2020

Zeer gastvrij personeel, heerlijke ruime kamer aan de tuin en zwembad. De nieuwe aanbouw is een prachtige aanvulling op de locatie. Ideale uitvalsbasis om het mooie Hermanus te ontdekken. Vanuit Whale Rock 3 minuten lopen naar de bijzondere wandelroute langs de oceaan en kleine strandjes vanwaar je een duik in de zee kan maken. Langs de wandelroute meerdere mooie plekken om te lunchen en dineren.

Kamertip: de kamers aan de tuin bieden privacy, zijn goed toegankelijk ook voor minder valide
Datum van verblijf: december 2019

Beste Reinout, dank voor je leuke en positieve review. Fijn om te horen dat je hebt genoten van je verblijf op Whale Rock en van Hermanus en de omgeving. We hopen je snel een keer terug te zien. Vriendelijke groeten, Dave & het WhaleRock Team

Beoordeeld op 20 januari 2020

3 nachten verbleven in een garden suite van the whale rock. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk ontbijt en prachtige ruime kamers. Als je aankomt in het laagseizoen is het wellicht niet de leukste kant van Hermanus en is het een beetje verlaten waar normaal alle walvissen kunnen worden gespot. Maar Vanuit de guesthouse loop je zo richting het centrum via de cliff walk. Prachtig uitzicht en goed te doen met een buggy. Vergeet niet bij Ficks pool te gaan eten.
Enig min punt dat er geen fan aanwezig is op de kamer en het wel vrij warme dagen waren. Ook extra betalen voor een babycot vind ik persoonlijk geen service, het was niet veel maar toch.
Verder top! Zeker een aanrader en we komen graag terug!

Datum van verblijf: januari 2020

Beste Timen en Fleur, dank voor jullie review. Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf en altijd goed om zulke feedback te krijgen. Dank voor de opmerking over de Fan. We gaan er binnenkort voor zorgen dat deze Garden Suite ook een Fan aan het plafond krijgt. Er staat ondertussen wel een staande fan in de kast voor gasten die een fan willen gebruiken.
We rekening inderdaad ZAR 100.00 ( +/- Euro 6,-) per nacht voor een opgemaakt baby bedje met deken voor kinderen onder de 2 jaar. Ik denk dat deze kleine vergoeding zeer redelijk is, aangezien het bedje ook verschoont en opgemaakt wordt en dit dus juist wel een extra service is.
We kijken er naar uit jullie terg te zien op Whale Rock. Vriendelijke groeten, Dave & Het WhaleRock Team

Beoordeeld op 1 december 2019

Prachtige tuinkamer met uitzicht op heerlijke ruime tuin met zwembad.
Ontbijt in het tuinhuis naast het zwembad was fantastisch!
Personeel was super behulpzaam en gaf veel informatie.
Whale Rock ligt wel aan het uiterste puntje van het dorp, naast een township maar daar heb je absoluut geen last van of hinder van!!
Taxi of eigen vervoer is wel nodig naar het dorp Hermanus. Is 40 minuten lopen naar het centrum..

Kamertip: De tuinkamers op de begane grond met uitzicht op tuin en zwembad zijn geweldig.
Datum van verblijf: november 2019
WhaleRock, Manager van Whale Rock Luxury Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Thank you for taking time out to post a review of your stay with us, really appreciated. So glad that you enjoyed our garden, our beautiful large swimming pool, your room and the staff. You also made a valid point, that although we are close to the township area, there is absolutely no problem with it and our position actually gets favored by many due to it being peaceful and tranquil. Hope to see you back. Kind regards, Melanie & The Whale Rock Team

Beoordeeld op 18 oktober 2019

mooie villa met alle luxe en service die je nodig hebt. vriendelijke ontvangst, dichtbij haven en restaurants. Hermanus centrum is ook dichtbij en een hele stad om te verblijven en bekijken. Ontbijt is goed verzorgd, alles wat je nodig hebt.

Datum van verblijf: oktober 2019
WhaleRock, Manager van Whale Rock Luxury Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2019

Dear Janine,
Thank you for your lovely review and we are so pleased you enjoyed the Lodge and everything we have on offer.
Kind regards
Melanie & The Whale Rock Team