Vandaag geopend: 09:00 - 16:00

Meer info
vanaf 67,28 US$
Meer info
Beoordeeld op 27 februari 2019

Mijn dochter was er op een zaterdag geweest en wild het mij laten zien. Ze vond het super leuk! Er stond dat het alle dagen open was, maar het was op vrijdag echt toaal anders dan in het week end. Een teleurstelling dus voor mij. Volgende keer beter.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 22 december 2018

Winkeltjes en foodbazaar, je moet ervan houden. Nu is in het weekkend overdag weinig loos in het centrum en dan is dit een alternatief en gezien de drukte vinden velen dat. Gelet op het publiek en atmosfeer heb je niet het gevoel dat je in afrika bent.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 8 februari 2018

Op zaterdag ochtend hier geweest, heel druk maar erg gezellig. Er zijn verschillende kraampjes die leuke dingen verkopen, ook het eten was erg lekker. Zeker een aanrader als je in Kaapstad bent!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 2 februari 2018

Opgelet alleen op zaterdag !
Super toffe plek om de voormiddag met vrienden te bezoeken.
Tal van kleine shops , waar je van alles kunt proeven .... eten en drinken in sfeervol omgeving .
Tip ... ga en kijk eens !

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 30 januari 2018 via mobiele applicatie

Leuke markt. Erg sfeervol: leuke muziek en een relaxte vibe. Het is wel aan te raden om lekker vroeg te gaan. Rond 10:30 was het voor ons te druk en zijn we weggegaan.

Leuk om hier te ontbijten! Wel even zorgen dat je vooraf SnapScan hebt gedownload, dat zorgt voor veel gemak met betalen.

Datum van activiteit: januari 2018