“Goede service”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld

Goed restaurant, goede bediening en prima eten! Je kunt vragen naar Basil, een hele vriendelijke man die weet wat service inhoudt.

Datum van bezoek: maart 2020

4 maart 2020 beoordeeld

Super lekker gegeten, goede service van Phillip. Leuk restaurant, aanbevolen door guesthouse Stille Woning

Datum van bezoek: februari 2020
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader! Heel vriendelijk personeel, goede service en het belangrijkste.. heerlijk eten! Tip: neem de Kudo met een glas rode wijn. Beste restaurant waar we in tijden hebben gegeten.

Datum van bezoek: september 2019
15 augustus 2019 beoordeeld

We hebben geweldig gegeten bij Magnolia! Het eten was voortreffelijk, en als kers op de taart werden we hartelijk bediend door Chris en Mary, die gezellig een gesprekje aanknoopten. De eerste avond was zo'n succes dat we terugkwamen voor een tweede avond, maar het menu heeft zo veel lekkere keuzes dat we ook nog wel een derde, vierde en vijfde keer terug willen komen.

Datum van bezoek: juli 2019
28 maart 2019 beoordeeld

Hartelijk ontvangen door ober Bogani! Het eten was overheerlijk! Gerechten van topkwaliteit in een mooie setting.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Magnolia bekeken, bekeken ook

White River, Mpumalanga
White River, Mpumalanga

In Magnolia geweest? Deel je ervaringen!