Beoordeeld op 13 november 2019

Het park is top maar de huisjes heel erg gedateerd. Het stonk naar uitwerpselen, geen warm water, en met als klap op een vuurpijl een vleermuis in de wasbak van de keuken. Ik denk dat je beter kan kamperen met een tent haha. Maar ja we zijn wat gewend dus we hebben ons vermaakt. Genoten van het park en gaan zeker terug.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 11 oktober 2019 via mobiele applicatie

Bij ons de eerste keer in Kruger en het park op zich was wel zeer mooi. Veel dieren gezien. Bungalow aan grondige renovatie toe, personeel onvriendelijk. Restaurant zeer mooi uitzicht en wel vriendelijk personeel. Gamedrives te commercieel en met weinig passie en te weinig info. Niet vergelijkbaar met gamedrives in vb mohlabetsi safari lodge.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Lower Sabie ligt op een prachtige plek en ook het restaurant van het park is prachtig gelegen. De tent-huisjes lagen naast het hek waardoor we 's avonds op de veranda een hyena langs zagen lopen en je de leeuwen, nijlpaarden, olifanten en hyena's 's nachts goed kon horen. Bijzondere ervaring.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

Ter afsluiting van onze 4e Krüger trip brengen we twee dagen door in Lower Sabie.

Wij vinden dit de mooiste omgeving, veel water en afwisselende natuur. Mooie routes die je kan rijden en, heel belangrijk, heel veel wild te zien.

Tegelijk is dit ook een nadeel, het is er gewoon drukker dan op parken in het noorden. Maar de maand mei is het ook hier best rustig vonden we.

We hadden een luxe tent met river vieuw, werkelijk een prachtig uitzicht voerde rivier. Naast onze tent stond een mooie grote boom, toen er in de avond een complete bavianen kolonie in ging overnachten dachten we er toch even iets anders over . Maar goed, ook dat had natuurlijk zijn charmes.

Gaan jullie Krüger bezoeken, neem dan dit park zeker mee.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 15 mei 2019

Lower Sabie Restcamp ligt midden in mooie natuur, met véél wild. Gelijk al neushoorns en olifanten gezien. De bungalows zijn prima, al was het vervelend dat er vleermuizenonder het dak woonden, die de boel vervuilden en ook stank veroorzaakten. Vlak bij de rivier de leukste bungalows,

Datum van verblijf: april 2019