Beoordeeld op 31 januari 2020

De locatie ligt mooi beschut tussen prachtige bomen waar de apen doorheen klauteren. De boomhut is verder van alle gemakken voorzien en verzorgd. ‘s Avonds gezellig echt heerlijk eten langs het kampvuur. Erg gastvrij. Heel veel tips gehad over eigen activiteiten en in de omgeving. Erg behulpzaam!

Datum van verblijf: januari 2020
GillianM1700, Owner van Lion Tree Top Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2020

Thank you so much for your wonderful review. We are so happy you enjoyed your stay with us. We too enjoyed your visit and hope to see you again. We hope you enjoyed the rest of your holiday.
Kind regards, West and the Lion Tree Top Lodge Team

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Mooi verblijf. Goede service! Klein verblijf wat erg fijn is, waardoor je 1 op 1 aandacht krijgt. En elkaar beter leert kennen tijdens het kampvuur.

Fijn dat de accommodatie alle safari’s voor je kan boeken.

Datum van verblijf: augustus 2019
GillianM1700, Owner van Lion Tree Top Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Thank you for taking the time to review our lodge. It is very important to us and to would be guests thinking of booking wih us.

Warm regards,

West and The Lion Tree Top Team.

Beoordeeld op 26 april 2019 via mobiele applicatie

Net 3 heerlijke nachten gehad in deze prachtige lodge. Wat een gastvrij onthaal door West en zijn vrouw, de lion guards Isaac en Donald en de geweldige staff (Tanika thanks for the lovely meals!!). We hebben genoten en voelde ons totaal verwend en verzorgd. Excursies worden geregeld, heerlijk eten in de boma, top ontbijt en super verzorgde tent. 5 sterren luxe voor een hele goede prijs! En dan tot slot: de twee witte leeuwen; zo bijzonder! En plek voor ons met een extra sterretje!!
We hebben ook 2 nachten bij de buren in Pezulu geslapen maar dat haalt het by far niet!

Thanks all!! Diederik, Olivier en Kate

Datum van verblijf: april 2019
GillianM1700, Owner van Lion Tree Top Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Your lovely review made our day. We are always so pleased when our staff are mentioned as it means so much to them. We enjoyed meeting you you all. Hope to see you again.

West and Gill.

Beoordeeld op 18 februari 2019

Een leuke eigenaar die veel vertelde over zijn twee white lions die hij vanaf dat ze 2 weken oud waren heeft verzorgd. Je kunt dan ook samen met hem en een andere verzorger met de leeuwen een stuk wandelen. Was heel leuk.
De lodge was gezellig, een leuke bar bij de boma waar ook ‘s avonds bij een kampvuur werd gedineerd. De huisjes waarin we sliepen lagen aan het einde van een houten pad. Ze waren comfortabel met een fijne badkamer. Er was alleen wifi bij het hoofdgebouw maar deze was slecht. Bij bet hoofdgebouw was ook ‘s morgens het ontbijt.
Deze ervaring was leuk om een keer mee te maken.

Datum van verblijf: februari 2019

We appreciate you taking the time to review our lodge. We are happy you enjoyed your stay.

The Lion Tree Top Lodge Team

Beoordeeld op 23 februari 2018

Wij hadden twee lekke banden vlak voor de ingang van het gebied waar deze Lodge ligt. De eigenaar (West) had ons zien staan al om 11 uur sochtends toen hij met 4 buffels in zijn achterbak terugkwam, en ons gezegd dat hij nog plek had in zijn lodge mocht de auto niet op tijd gerepareerd zijn. Aan het einde van de dag hadden we eindelijk nieuwe banden, maar konden niet meer op tijd bij onze volgende bestemming komen.

Wij hebben West opgebeld, en werden super gastvrij ontvangen. De Lodges zijn een soort extreem luxe ingerichte boomtenten (ja dat lees je goed).
Er was zelfs de optie voor een buitendouche. Als je die kans krijgt zou ik dat ook zeker proberen.

Het eten is Super! Gezellig met z'n allen rond het kampvuur en heerlijk dat het eten was!

En als laatste het meest gave van allemaal, lopen met zijn leeuwen. De leeuwen hebben zelfs nog een impala gevangen tijdens het lopen (niet opgegeten).
Voor mij is dit een nog Gavere ervaring geweest dan rijden in het Krugerpark.

Datum van verblijf: juli 2017
Gillian M, Owner van Lion Tree Top Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2018

Thank you for your wonderful review. I remember you well. We were so glad that you stayed at our lodge after the trouble with your car. Letters like yours make us so happy. We need to know what sort of experience guests have at our lodge.

West and Gill Mathewson.