Beoordeeld op 5 maart 2020

Prachtige plek voor een lodge, afgelegen aan een rivier. We hoorden de hippos maar helaas niet gezien. Hele ruime kamer met grote badkamer. Mooi balkon. Koken in gemeenschappelijke keuken met voor ieder een grote koelkast. Ook de eigenaar kookte voor ons waarna we ons maal op het grote terras aten, aan de rivier. Aanbevolen! Hoedspruit is te berijden voor de boodschappen of shopjes

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 23 november 2019

Erg vriendelijke ontvangst door Wessel, en ondanks dat late aankomst konden we nog mee eten in de avond. Het eten was heerlijk en de accomodatie top! Luxe kamer met uitzicht op de rivier. Ook goede tips voor het Krugerpark.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019

Wij zijn hier 2 keer geweest. Wij zijn bij elkaar daar 6 nachten geweest. In de Kingfisher lodge. Ik weet dat er een aantal lodges zijn verbouwd tot heel mooie lodges. Wij zaten nog in de oude lodge. Zeker een aanrader. Mooi uitzicht op de Olifantsriver met nijlpaarden en krokodillen. En er zijn ook aapjes te zien. Wij zijn hier geweest in februari 2015 en januari 2016.

Datum van verblijf: september 2018
Wessel-Bushriver, General Manager van Bushriver Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Thank you very much. It is good to have you back as our Guests every time. Thank you also for your recommendations and kind Words.

Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij beginnen vanavond aan ons laatste nacht van de drie. Wat een heerlijk verblijf gehad. Mooie ruime kamer met alles maar dan ook echt alles erop en eraan. Vooral de Warande met ligbedjes en plek om zelf een kwampvuurtje te maken zijn super. En niet te vergeten het heerlijke ligbad en ruime douche die uitkijken op de rivier. Hoe het zat met het eten was in eerste instantie een beetje onduidelijk waardoor we de eerste avond een stukje verderop zijn gaan eten, tweede en derde avond gegeten op het resort, het was echt heerlijk! Wessel heeft voor ons een fijne safari naar het krugerpark geregeld. Ik kan niet meer dan mooie dingen zeggen over deze fijne plek!

Datum van verblijf: juli 2019
Wessel-Bushriver, General Manager van Bushriver Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2019

Dear Lindsy, Thank you kindly for the lovely review and I am, as always, happy to read „happy words“ from our guests.

Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven we op de Bushriver, bij aankomst hadden we een diner gereserveerd dit was goed verzorgd en van prima kwaliteit. Wessel en zijn hond Flippie waren uitstekende gastheren met goede tips wat er te doen was in de omgeving. Verder is het een top locatie en zeer aan te bevelen.

Datum van verblijf: juni 2019
Wessel-Bushriver, General Manager van Bushriver Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Hart stukke bedankt voor de vriendelijke woorden en aanbeveling van onze Lodge. Hoop om jullie nogmaals terug te zien bij Bushriver Lodge.