Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

De lodge ligt ver van de bewoonde wereld en is alleen daarom al uniek. Het team is heel vriendelijk en behulpzaam. De gamedrives zijn heel goed en de bushwalk 's morgens met George was heel leerzaam. In een land waar vlees hoofdbestanddeel van de maaltijd is wist de kok een lekkere vegetarische maaltijd en zelfs braai te maken. Het gezamenlijke eten was gezellig. De kamers waren schoon, er was een zwembad....
Niets te klagen, nou ja, de weg ernaar toe was .....Afrikaans zullen we maar zeggen

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 1 februari 2020

Geweldig leerzame bushwalk en spannende,avontuurlijke gamedrive geleid door meest ervaren rangers in privepark met veel wild.
Mooi ,goed verzorgde lodges met zwembad en sunsetdeck voor een prachtig uitzicht.
Gezamelijk nuttigen van ontbijt en avondeten bij het kampvuur.
Eigenaar en personeel zeer behulpzaam met beantwoorden van vragen over wild en verdere safarplannen.

Kamertip: Zie mijn beoordeling,Thornhill Safarilodge is top!!!
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 3 december 2019

De lodge ligt in de middle of nowhere. Een half uurtje rijden door de bush op hobbelige wegen, onderweg begroet worden door impala’s, zebra’s, giraffen …. En dan welkom geheten door de staff met een fris drankje. De huisjes zijn prima met airco, fan en een ruime klamboe. De sunset kan je bewonderen vanuit de zetel op een plateau van 10m hoog. De maaltijden zijn heerlijk (ook wordt er rekening gehouden met vegetariërs) en worden geserveerd voor alle gasten samen. De staff is zeer gastvrij, hulpvaardig, vriendelijk en grappig. De gamesdrives waren een niet te missen unieke belevenis, en tussen de activiteiten door kan je tot rust komen in of rond het zwembad. Gewoon zalig en voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

prachtige locatie. we werden heel gastvrij ontvangen met een drankje aan de poort. de medewerkers zijn stuk voor stuk super gastvrij en enthousiast, echt mn complimenten. speciaal voor Goodman en het meisje wat alles schoonmaakte (weet helaas niet hoe ze heet). via deze locatie hadden we een walking bush geboekt. echt een aanrader om s morgens heel vroeg op pad te gaan met een gids die er echt verstand van heeft (ook zijn naam weet ik niet, jammer). het eten is echt heerlijk. zelfs voor onze Vega dochters werd een apart maaltje gemaakt, echt top! want ze hadden prima het bestaande gerecht kunnen eten en het vlees weg kunnen laten. het enige minpuntje waren de bedden die lagen echt slecht. ze zijn hard en smal maar de rest maakte dat dubbel en dwars goed.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, uitstekende voorzieningen. Héérlijk eten, vriendelijk personeel. Bush walk gemaakt, game drive gedaan waarbij we direct luipaard met prooi in een boom zagen .
Prima kamer. 's avonds eten bij kampvuur.

Datum van verblijf: juni 2019
Thornhill1, Owner van Thornhill Safari Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Thank you for your great feedback, it is greatly appreciated by our team and is valuable in assisting us to maintain top notch service levels and customer satisfaction throughout.

Wishing you all of the best from our entire team and please visit us soon again. Your comments have been shared with all staff.

Kind Regards

Sean Ryan