Beoordeeld op 22 januari 2020 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek na een lange vlucht. Wij zijn op de airport opgehaald en daarna nog een lekker drankje gedronken. Een fijne douche en een heerlijk bed was meer dan welkom. Wij hebben ervan genoten.
Een overheerlijke scrambled egg was de finishing touch.

Na het ontbijt werden wij ook weer naar de airport gebracht om de huurauto op te halen. Wat een enorme service!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2019

Voor de tweede keer overnacht bij de Blue Mango lodge. Keurig opgehaald op het vliegveld. Mooie en schone kamers met een heerlijk bed. Een oase van rust na een lange vliegreis. Via de lodge geregeld dat we met chauffeur naar het Apartheidmuseum konden gaan. Dit was wel prijzig (120 euro voor 4 uur met 3 personen), maar de kennismaking en de gesprekken met de chauffeur maakten dit goed. Wat een aardige man! Heeft ons meengenomen naar een zaak met super lekkere biltong. Als we in de toekomst weer naar Zuid Afrika gaan, verblijven we zeker weer hier. 1 klein puntje: de badkamer is zeer groot, de douchecabine daar en tegen is erg klein. Nogmaals een aanrader, de Blue Mango Lodge!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

1 nacht gelogeerd tijdens Oud en Nieuw, stond zelfs fles champagne op de kamer.
Prima accommodatie als je op doorreis bent. Ontbijt is goed en mensen vriendelijk. gastheer heeft ons opgehaald van vliegveld.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Zeer vriendelijk ontvangen. De eigenaar heeft ons van de luchthaven afgehaald. Gaf ons een gevoel of we thuis waren. Zeer gastvrij. 's avonds daar gegeten, was een erg goede maaltijd. De bedden in de kamer waren zeer comfortabel. De volgende morgen keurig afgezet bij de autoverhuur.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

s'Nachts geland in Johannesburg. Zoals afgesproken stond er iemand op ons te wachten om naar de lodge te brengen. Hele aardige man die ons ook wegwijs maakte in het mooie huisje. Hier brandde zelfs lekker en kacheltje. Ontbijt was lekker in de zeer mooie ontbijt ruimte. Personeel heel aardig en behulpzaam. Perfecte locatie om te overnachten. Volgende keer weer!

Datum van verblijf: juli 2018