Vandaag geopend: 07:00 - 19:00

vanaf 118,19 US$
vanaf 124,00 US$
vanaf 563,99 US$
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een dag met GRAND CANYON WEST RIM ADVENTURE geboekt.
En heb niet de negatieve ervaring die ik bij veel andere zie.
Sterker nog tijdens onze tour zouden we hier ook komen en onze gids regelde alles zodat we geen wachtrij hadden en zo door konden, ik ben alleen op de walk geweest en mijn vrouw stond buiten.
Ik vond het geweldig en hebben niet die giga bedragen betaald die andere moesten betalen,maar die zijn via de verkeerde organisatie gegaan.
Aanrader voor je Bucket list

Datum van activiteit: september 2019
GrandCanyonSkywalk, Marketing Specialist van Grand Canyon Skywalk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Euerw,

Thank you for walking the Grand Canyon Skywalk. We're happy to hear you enjoyed the experience and the views.

We appreciate your kind words.

Beoordeeld op 6 juni 2019 via mobiele applicatie

Na een lange rit rijden en parkeergeld te moeten betalen moet je eerst nog een bus ticket van $60,- pp betalen om bij de Grand Canyon zelf te komen. Het uitzicht is prachtig! Er staan bijna geen hekken wat ik persoonlijk gevaarlijk vind. De skywalk kan je naar beneden kijken en zie je de afgrond. Persoonlijk vond ik het overbodig om deze (natuurlijk ook weer voor extra geld) te bezoeken. Het heeft geen toegevoegde waarde. Op de skywalk mag je geen telefoon of fototoestel mee omdat er geen foto’s gemaakt mogen worden.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Gisteren deze tocht gemaakt. Eind gereden vanuit LasVegas en heeft hoop geld gekost. Was teleurstellend en geldklopperij! Gewoon niet doen!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Bespaar je het geld daar kun je veel andere leuke dingen voor doen. Allereerst moet je naar deze uithoek toe reizen. Vervolgens betaal je 71 dollar om met een bus naar 3 haltes te worden gebracht: een ranch, de skywalk en guano overview point.
Het gaat natuurlijk om de skywalk. Hier mag je op lopen als je al je spullen inclusief fototoestel in een kluisje hebt gestopt; en ja dit wordt met poortjes en fouilleren gecontrolleerd. Vervolgens kun je een persoonlijke fotograaf krijgen die veel foto's maakt en die weer voor 65 dollar te koop zijn. De Skywalk ligt ook nog eens vol matten zodat je maar voor de helft door het glas naar beneden kunt kijken.
Voor 50 dollar kun je ook naar alle 3 de haltes maar dan mag je niet de skywalk op.
Ik vond het één grote toeristen val en heb spijt dat ik er naar toe ben gegaan. Zonde van mijn geld.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij deden de Skywalk als onderdeel van de helicopter tour. De Skywalk op zichzelf is mooi maar in verhouding tot de aparte ticketprijzen behoorlijk duur. Je mag geen foto's nemen, die moet je namelijk kopen voor $16 per stuk en het eten dat in de prijs zit is echt vreselijk. Je kunt daarnaast wel andere gerechten kiezen die je moet betalen en die zijn wel lekker.

Datum van activiteit: juli 2017