Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 145
TripadvisorUS$ 145
BestWestern.comUS$ 145
PricelineUS$ 145
Lol.travelUS$ 176
Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij kwamen te vroeg aan, dus we konden nog niet inchecken, maar hjer werd geen probleem van gemaakt. We zijn even 30 min rond gaan rijden en mochten toen toch al inchecken.
De kamer was ruim, schoon en netjes
We werden na een uurtje gebeld door de receptie of alles naar wens was op de kamer wat wij als erg prettig hebben ervaren.
Wij vonden het personeel bij de receptie en het ontbijt ook erg vriendelijk
Het ontbijt was lekker en uitgebreid.
Dus gewoon perfect.

Datum van verblijf: juni 2018
BWArizonian, Manager van Best Western Arizonian Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review and complimenting our hotel and service.

Tina Gill
Manager

Beoordeeld op 7 juli 2017

Prima motel aan rustige weg gelegen. Leuk buitenzwembad en een goed verzorgde aanblik. Dennys onside!
Kamer was fraai en van alle gemakken voorzien. Ook prima bedden!
Heel vriendelijke en hulpvaardige ontvangst.
Het ontbijt viel wat tegen, met name door de drukte in de ontbijtzaal, waardoor alles enigszins rommelig verliep.
Er liggen in de omgeving meerdere motels, ik denk dat dit wel het beste, maar tegelijk ook een van de wat duurdere is, Vanwege mijn ter plekke verrekende B.W. cadeaukaart viel de kamerprijs tenslotte erg mee.

Datum van verblijf: juni 2017
BWArizonian, General Manager van Best Western Arizonian Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2017

Dear Guest

Thank you for taking the time to take our survey. Very pleased that you enjoyed your stay with us and apologize for the crowd.

Tina Gill
General Manager

Beoordeeld op 14 september 2016

Wij hebben in dit hotel 1 nacht doorgebracht tijdens onze roadtrip door de USA. Omdat er verder geen andere grote hotelketens waren in Holbrook zijn we bij deze Best Western uitgekomen. De kamer was netjes en schoon. Een beetje gedateerd vonden we de inrichting wel. De bedden waren verder prima, we hebben er goed geslapen. Het zwembad was netjes maar echt ijskoud, en dat midden in juni! Het gratis ontbijt was helaas erg druk en niet heel uitgebreid. Er was gratis wifi.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 10 mei 2016 via mobiele applicatie

Na een nacht verbleven te hebben in dit hotel ontving ik een e-mail met de mededeling dat er $200 afgeschreven werd van mijn rekening omdat zogenaamd de TV beschadigd zou zijn (krasjes?). Mijn vrouw en ik hebben hier niets van gemerkt terwijl de TV toch s'avonds en de ochtend van ons vertrek heeft aangestaan. Het is absoluut onmogelijk dat de beschadiging door ons is ontstaan. Het hardste voorwerp dat wij bij ons hadden was een tandenborstel. En zouden wij toch iets hebben beschadigd dan zouden wij wel het fatsoen hebben gehad dit te melden bij de receptie. Een e-mail antwoord van mij met een ontkenning en toelichting werd niet beantwoord. Hoewel over het algemeen best tevreden met Best Western zou ik toch iedereen willen aanraden BW Holbrook te mijden en zich niet bloot te stellen aan dit soort geldklopperij.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 4 mei 2015

Wij kwamen in Holbrook aan en zochten een hotel bij een bekende keten. Het Best Western Concept kennen wij goed. In dit hotel viel met name de klantvriendelijkheid op, zowel aan de receptie, doch ook tijdens het ontbijt werd zeer klantvriendelijk opgetreden. Daarnaast was het bed prima. In Holbrook zelf is er niet zoveel te zien, maar daar vandaan kun je prima naar Petrofied Forest reizen.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western