Beoordeeld op 20 maart 2020

Heel mooi en groot hotel. We werden hier zeer vriendelijk ontvangen, het personeel is vriendelijk maar niet overdreven. Het eten is heel uitgebreid en elke avond is er een bepaald thema voor het avondeten. De animatie zorgt ervoor dat we ons bezighouden met leuke spelletjes. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2020
Haggag Elammari, General Manager van Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2020

Beste Elien,
Warme groeten vanuit hetThree Corners Fayrouz Plaza Beach Resort en bedankt dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We zijn blij dat u een ontspannende en fijne tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Dankjewel voor alle complimenten die U ons geeft, wij zullen deze delen met onze werknemers.
Wij vinden het fijn dat U genoten heeft van ons animatieteam, met hun activiteiten, in en rondom het zwembad en aan het strand en hun leuke avondshows.

Beoordeeld op 20 maart 2020 via mobiele applicatie

Superlekker eten,en gevarieerd! hele toffe en leuk gevarieerde animatie, echt een aanrader, wij willen zeker terugkomen. Mooi en netjes hotel ook.vriendelijke mensen . Mooi uitzicht, je kan hier echt tot rust komen .

Beste Nele,
Zonnige groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort.
Het Golden Team dankt u hartelijk voor deze prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert.
Het was ons een genoegen om U als gast in ons hotel te hebben.
Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons huis en wensen u het allerbeste.
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 20 maart 2020 via mobiele applicatie

Geweldig resort, zeer vriendelijk personeel, lekker eten veel keus,kamers zijn ruim en proper, we zaten hier toen de corona virus uitbrak en alles werd goed gecontroleerd op hygiene ... ook mooie tuinen met mooie bloemen.

Beste Annita,
Warme groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort en bedankt dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We zijn blij dat u een ontspannende en fijne tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Dankjewel voor alle complimenten die U ons geeft, wij zullen deze delen met onze werknemers.
Wij vinden het fijn te horen dat U zich thuis voelde in ons hotel en dat U heeft genoten van onze tuin met al zijn kleurrijke prachtige bloemen en struiken.

Beoordeeld op 20 maart 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi, proper hotel. Vriendelijk personeel, lekker en afwisselend eten, alles heel verzorgd. Geen wifi op de kamer, maar wel in de lobby en aan het zwembad. Mooie tuin met heerlijk geurende bloemen.

Beste Dorien,
Wat betreft uw opmerking over Wi-Fi, zijn we bezig met een verdubbeling van de capaciteit van de internetdienst die in het resort wordt aangeboden. Momenteel hebben we WIFI in de lobby, rond het zwembad en op het strand.

Beoordeeld op 17 maart 2020 via mobiele applicatie

Het Hotel is heel goed, netjes verzorgd overal en zeer vriendelijk personeel, het eten was gevarieerd en goed van smaak.
De zee is heerlijk. Jammer was in deze periode dat de vlag vaak rood was en je de zee niet in kon ivm de wind. De baai kon je wel in ondanks de rode vlag en de zeekoe is ook twee keer in deze week daar gespot. We hebben twee dagen achter elkaar dolfijnen gezien, 1 keer met de tocht naar Coralbay en 1 keer bij de het snorkelen aan de zeekant. Ze waren heel dichtbij de snorkelaars. En ik was op 5 meter afstand van ze. Prachtig

Datum van verblijf: maart 2020
Haggag Elammari, General Manager van Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Beste Hanneke,
Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en het delen van uw ervaringen met andere reizigers op dit platform. We zijn blij te weten dat u hebt genoten van uw verblijf. Het Golden Team dankt u hartelijk voor Uw prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert.
Wij vinden het fijn dat U genoten heeft van ons huisrif met zijn kleurrijke onderwaterwereld
Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland.
We kijken er naar uit om u binnenkort weer te mogen verwelkomen.