Beoordeeld op 15 maart 2020

Een mooi hotel, erg schoon en met mooi aangelegde tuinen!
Erg aardig personeel die je het elke dag naar je zin proberen te maken. Animatieteam organiseert elke dag wel wat....Duiken en snorkelen helemaal geweldig... een echte aanrader!

Datum van verblijf: maart 2020
Haggag Elammari, General Manager van Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Beste Leroy,
Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en het delen van uw ervaringen met andere reizigers op dit platform. We zijn blij te weten dat u hebt genoten van uw verblijf. Het Golden Team dankt u hartelijk voor Uw prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert.
Wij vinden het fijn dat U genoten heeft van ons animatieteam, met hun activiteiten, in en rondom het zwembad en aan het strand en hun leuke avondshows, onze prachtige tuin en ons mooie huisrif met zijn kleurrijke onderwaterwereld.
Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland.
We kijken er naar uit om u binnenkort weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 15 maart 2020

Fantastisch hotel een zeer hygiënisch. Ze hebben werkelijk het beste over voor de gasten.
Goed eten en leuke gezellige animatie!!
Heerlijk snorkelen aan het mooie rif in de zee, werkelijk alles is er te zien. Schildpadden, octopussen, roggen, zeekoeien, mooie vissen en mooi koraal! Ofterwijl: optimaal genieten

Beste Danielle,
Zonnige en warme groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort.
Het Golden Team dankt u hartelijk voor deze prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert. We geven deze complimenten graag door aan alle medewerkers.
Wij vinden het fijn te horen dat U zich thuis voelde in ons hotel en dat U heeft genoten van ons prachtige huisrif met zijn kleurrijke onderwaterwereld en ons gezellige Animatieteam.
Het was ons een genoegen u in ons hotel te hebben.
Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons huis en wensen u het allerbeste.

Beoordeeld op 15 maart 2020

Zeer gezellig en goed hotel met comfortabele kamers. Vlotte en persoonlijke bediening. Altijd goede animatie met veel variatie en vriendelijke medewerkers. Vooral Anastasia, Bebsy,Lily en Frederico maakten regelmatig een praatje met vele gasten. Dit was ons 11de verblijf in dit hotel en we komen zeker terug.

Beste Suzanne,
Zonnige groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort.
Het Golden Team dankt u hartelijk voor deze prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we wederom aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert.
We zijn ook blij te horen dat u heeft genoten van ons spontane en gezellige Animatieteam.
Het was ons een genoegen u in ons hotel te hebben.
Wij hopen u binnenkort voor de 12e keer te verwelkomen in ons huis en wensen u het allerbeste.

Beoordeeld op 15 maart 2020

Voor de 11de keer waren wij terug in dit hotel. De ontvangst aan de receptie was weer zeer goed ook al kwamen wij met 2 bussen tegelijk aan. De kamers waren weer mooi versierd. Het animatieteam dit jaar was vele beter dan vorig jaar. Ze waren zeer gemotiveerd en vriendelijk met zeer verschillende activiteiten. Mijn favorieten waren Anastasia, Bebsy and Frederico. Het eten was ook goed. We komen zeker terug.

Beste Greet,
Warme groeten vanuit hetThree Corners Fayrouz Plaza Beach Resort en bedankt dat U uw vakantie wederom bij ons heeft doorgebracht. We zijn blij dat u een ontspannende en fijne tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Dankjewel voor alle complimenten die U ons geeft, wij zullen deze delen met onze werknemers.
We vinden het fijn dat U genoten heeft van ons gezellige Animatieteam met hun activiteiten en leuke avondshows.
Ons Golden Team kijkt er naar uit om u voor de 12e keer terug te verwelkomen in uw tweede thuis!
Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland.
Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

Het resort is netjes en opgeruimd, er wordt goed voor je gezorgd en er is genoeg te doen,(waterpoloën, darten en poelen) en te eten. De medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. Genoeg reden om vaker te gaan.

Beste Sietze,
Zonnige groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort.