Beoordeeld op 14 maart 2020

Dit was onze eerst reis naar Egypte. Het was een super relaxende vakantie. Mooi strand en zicht.
Het personeel is zeer vriendelijk. Hygiëne is top! Zeer ruime en propere kamer.
Het hotel wordt zeer goed onderhouden, het is een mooi domein.
Het eten is was lekker, elke avond was er een ander thema, jammer genoeg was het niet altijd warm.
Zeker de moeite om nog eens terug te keren.

Datum van verblijf: maart 2020
Haggag Elammari, General Manager van Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Beste Lotte,
Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en het delen van uw ervaringen met andere reizigers op dit platform. We zijn blij te weten dat u hebt genoten van uw verblijf. Het Golden Team dankt u hartelijk voor Uw prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert.
Wat betreft Uw opmerking over het eten, hebben we de betreffende manager hiervan op de hoogte gebracht en dit heeft onze aandacht.
Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland.
We kijken er naar uit om u binnenkort weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 13 maart 2020

Prima hotel! Kamers werden goed schoongemaakt! Alles was netjes, ook in de restaurants werd alles goed schoongehouden. Animatie was erg gezellig en vriendelijk. A la carte restaurant Chez Pascal en Marhaba waren heerlijk!.

Beste Joy,
Zonnige groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort.
Het Golden Team dankt u hartelijk voor deze prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert. We geven deze complimenten graag door aan alle medewerkers.
Fijn dat U genoten heeft van ons animatieteam, en van onze a la Carte restaurants Chez Pascal en Marhaba
Het was ons een genoegen u in ons hotel te hebben.
Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons huis en wensen u het allerbeste.
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 13 maart 2020

Al voor de vijfde keer hier in dit super hotel! Personeel is erg gastvrij en vriendelijk. Ze doen alles om het je naar de zin te maken en je een zorgeloze vakantie te bezorgen.

De animatie is ook erg vriendelijk. Leuke activiteiten, voor ieder wat wils en ze maken graag een gezellig praatje met de gasten.

Beste Marielle,
Warme groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort en bedankt dat U wederom uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We zijn blij dat u een ontspannende en fijne tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Dankjewel voor alle complimenten die U ons geeft, wij zullen deze delen met onze werknemers.
Wij vinden het fijn te horen dat U zich thuis voelde in ons hotel en dat U heeft genoten van ons Animatieteam met hun activiteiten en avondshows.
Ons Golden Team kijkt er naar uit om u voor de 6e keer terug te verwelkomen in uw tweede thuis!
Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Het eten is steeds zeer verzorgd en variabel. Animatieteam zijn toffe mensen. Bars zijn verspreid over het terrein en bieden snelle service.
Kamer steeds zeer verzorgd en we hadden zo goed als elke morgen een leuke verrassing op bed in de vorm van een figuur. Enkel de Wi-Fi Kan beter, zeker bereik in de kamers is nodig.

Beste Ulrike,
Warme groeten vanuit hetThree Corners Fayrouz Plaza Beach Resort en bedankt dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We zijn blij dat u een ontspannende en fijne tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Dankjewel voor alle complimenten die U ons geeft, wij zullen deze delen met onze werknemers.
Wat betreft uw opmerking over Wi-Fi, zijn we bezig met een verdubbeling van de capaciteit van de internetdienst die in het resort wordt aangeboden. Momenteel hebben we WIFI in de lobby, rond het zwembad en op het strand.
Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis!
Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 13 maart 2020

Echte aanrader, heel vriendelijk personeel, lekker eten zowel in de buffet als a la carte restaurants! Vriendelijk animatieteam met uitgebreid programma. Heel mooi strand met een chillzone waar je rustig kunt liggen en een active gedeelte dichtbij de pier waar je kunt snorkelen in het huisriff, alsook duiken, kameelrijden, quad rijden, enz.. Minpuntje is wel dat er geen WIFI op de kamers is, maar enkel idmn de lobby en aan de zwembaden.

Beste gast,
Zonnige en warme groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort.
Het was ons een genoegen u in ons hotel te hebben.
Met vriendelijke groet