Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooi,schoon en rustig resort met een prachtige rif om te snorkelen.Kamer 12005 heeft een prachtig uitzicht; schoonmaak door Ibrahim was top. Het eten en verdere voorzieningen zijn verder prima. Dankzij ober Ahmed Abdo en de kok Mohamed Abbalate( pasta en visspecialist)een onvergetelijke vakantie gehad. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2020
Concorde2016, Assistant Guest Relations Manager van Concorde Moreen Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2020

Dear Mr. Robert,

Warm Greetings from Concorde Moreen Beach Resort & SPA Marsa Alam. First of all we would like to thank you

for choosing us for your vacation. We are glad your vacation was relaxing and enjoyable. The whole team is

grateful that you shared your opinion with us here on TripAdvisor and for praise toward our staff.

We are looking forward to welcoming you again.

Beoordeeld op 20 februari 2020

Wij zaten in blok 18 kamer 203, Ahmed Gaber verzorgde onze kamer, wat een fijne behulpzame hardwerkende man. We hebben erg genoten, iedereen is erg vriendelijk en het eten is er prima. Het hotel en het restaurant speelde perfect in op onze groep van 11 personen. Dat zie je niet vaak! Echt top!
Essam a eljehini die werkt bij de pool/beach en handdoeken service is een leuke vriendelijke man, mij heeft hij geholpen mijn strand jurk terug te vinden die ik perongeluk had laten liggen. Super!!

Kamertip: Blok 18 2de etage, kan je zo over de rode zee kijken
Datum van verblijf: februari 2020
Concorde2016, Assistant Guest Relations Manager van Concorde Moreen Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Dear Mr. Martens,

We are looking forward to welcoming you again.

Beoordeeld op 28 juli 2019

Wij kunnen wel een lang verhaal vertellen hoe slecht het hier is en dat we verwonderd zijn hoe mensen dit zo goed kunnen beoordelen.
Maar om een lang verhaal kort te maken, 5 nederlandse gezinnen met ons erbij waarvan er 4 zijn vertrokken en 1tje een nijlcruise boekte om weg te kunnen zijn.
ZEGT TOCH MEER DAN GENOEG.

Datum van verblijf: juli 2019
Liliia K, Assistant Guest Relations Manager van Concorde Moreen Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Dear Mic L,

Warm Greetings from Concorde Moreen Beach Resort & SPA Marsa Alam.

Thank you very much for an opportunity to host you in Concorde Moreen during your vacation in Marsa Alam. Each of our guest are valuable to us and we do highly appreciate and respect your opinion. We are sorry if something was not like you that expected though we are definitely did our best to satisfy each of our client.

We hope you won't give up on traveling to Egypt but you'll found the best place for yourself!

Anyway, Concorde Team will be glad if we will have another chance to host you!

Beoordeeld op 26 juni 2019

Prachtige locatie met 5 sterren service!
Prachtig om te snorkelen en te duiken.
Naast het geweldige animatie team staat alle personeel tot uw beschikking bij de minste vraag.
Geweldig mooi uitzicht over het privestrand vanuit de kamer.
Ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Liliia K, Assistant Guest Relations Manager van Concorde Moreen Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2019

Dear Johan L,

Thank you for your words of praise to Concorde Team! We do hope we met all your expectations for unforgettable great holidays!

Thank you for decision taken to visit us again - we are looking forward for that time!

Beoordeeld op 21 juni 2019 via mobiele applicatie

Barpersoneel fantastisch vriendelijk. Ahmed en Abdo zijn zeer vriendelijk en behulpzaam animatieteam zeer vriendelijk en fantastisch. Accomodatie prachtig en een zeer mooi huisrif. Eten geweldig lekker.

Datum van verblijf: juni 2019
Liliia K, Assistant Guest Relations Manager van Concorde Moreen Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Dear Journey824211,

Warm Greetings from Concorde Moreen!

Thank you very much for a great pleasure to read your positive review in which you gave an impression of amazing vacation with us!

Concorde Team is looking forward to welcoming you back!

Sincerely,