Vandaag geopend: 08:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Duiken en snorkeltrip top!!

Beoordeeld op 28 februari 2020
japiyo
via mobiele applicatie
Top!

Super mooie dag gehad met Coraya Divers. Op twee locaties gesnorkeld hier zeekoeien schildpadden en ... meer lezen

Beoordeeld op 25 februari 2020

vanaf 55,39 US$
vanaf 179,70 US$
vanaf 141,54 US$
Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Tijdens een week all inclusive eind februari een halve dag FRESH_UP dive course gedaan, en later in de week snorkeltour met gezin (7 en 9 jaar). Begeleiding was super en professioneel. Erg aardige instructeurs!!. Zeer aan te raden. Makkelijk vanaf het resort te regelen. Aanrader!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 25 februari 2020

Super mooie dag gehad met Coraya Divers.
Op twee locaties gesnorkeld hier zeekoeien schildpadden en prachtige vissen gespot. Goed verzorgde lunch aan boord en zeer betrokken en professionele instructeurs.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 17 december 2019

goed georganiseerde trip naar de dolfijnen in de buurt van Marsa Alam. Kregen vooraf pilletje tegen het schommelen van de boot op het water. Beetje dizzy, maar eens in het water was dit snel voorbij. Geen problemen gehad. In en uit de Zodiac is wel een probleem, voor terug in de boot gaan. Een klein trapje zou hier zeker helpen

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 25 november 2019

Zeer goede duikclub, ze hebben zeer snel door wie ervaren is en wie niet en geven veel mogelijkheden ivm met verschillende duiken.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Tijdens verblijf 2x deelgenomen aan een snorkeltrip. 1x Alleen naar Dolphin House en 1x met partner naar Umm el Ross. Bij Dolphin House gesnorkeld met een aantal dolfijnen. Bijzondere ervaring. Bij Umm el Ross de zeekoe gezien. Gidsen zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en correct. Complimenten aan gids Islam. Nadat ik gevraagd had een beetje op mij te letten, omdat ik zonder partner was, heeft hij me letterlijk bij de hand genomen. Dit waardeerde is zeer. Bij de trip naar Dolphin House was er een fotograaf/filmer mee. Hij was ook zeer vriendelijk en heeft een leuk filmpje gemaakt van mij met de dolfijnen. Kortom: aanrader.

Datum van activiteit: oktober 2019