Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met zeer vriendelijke mensen die je niet lastig vallen en je alleen maar willen helpen.
Het is zeer gevarieerd en van prima kwaliteit.
De kamers zijn schoon en de bedden prima.
Er wordt voldoende georganiseerd.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 februari 2020

Wij zijn hier op dit moment 2 nachten, en zijn over de meeste dingen tevreden. Gisteren lagen we op het strand en vonden we het heel jammer dat de muziek zo hard stond bij de strandtent. Vandaag dus bij het zwembad, maar vreselijke dreun muziek. Een achtergrond muziekje kunnen we wel waarderen, maar dit irriteert ons en vinden we erg jammer.
Ook buiten geen mogelijkheid om was te drogen. Waslijn in de douche, maar droogt voor geen meter. De vliegen zijn ook irritant.
De zon is er van dat we wakker worden tot ongeveer 16.30 uur, dat is heerlijk.
Verder voelen we ons hier erg verwend

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

Bezocht tijdens de kerstvakantie. Tijdens oud en nieuw is er veel aandacht besteed aan een extra evenement met groot buffet. Eten is er goed en het meeste personeel vriendelijk. Kamers zijn ruim en schoon. Lange pier om het huisrif te bereiken maar de moeite waard. Tijdens de winter zijn er 3 verwarmde en 3 onverwarmde zwembaden.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 16 december 2019

Na meer dan tien keer in hetzelfde hotel gelogeerd te hebben wilden we toch eens veranderen... en dat is ons zeer goed bevallen!
Grote verwarmde zwembaden, prachtig gelegen aan het strand, uitzicht op zee vanaf het terras,...
Heel vriendelijk personeel met een duim voor Nour en Ahmed Rizk van het restaurant die heel goed Engels spreken en het iedereen naar de zin maken!
Ook Mahmood die instond voor het poetsen van onze kamer was heel vriendelijk en deed z'n uiterste best om de kamer netjes te houden.
Minpuntje was de soms luide muziek aan de poolbar en ook aan de beachbar...

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 13 december 2019

Prima hotelcomplex met voldoende afwisseling in eten/restaurants. Meestal voldoende bedjes op het strand met schaduw. Goede duikschool. Huisrif is wel en stukje lopen. Pinautomaat aanwezig, gartis fitness.

Datum van verblijf: januari 2019