Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 220
Agoda.comUS$ 220
eDreamsUS$ 209
ZenHotels.com
Destinia.com
FindHotel
Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Hebben hier twee nachten verbleven, voorafgaande aan het lopen van de Tongariro Crossing en daarna. Super kamer, heerlijke bedden, ontbijt op de kamer, hot tub, zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer en wat een uitzicht.....

Datum van verblijf: maart 2019
Tongariro-Suites, Owner van Tongariro Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Yes what a view!!! We agree and we are so fortunate to live here to enjoy it. We are really blessed that we can share this magical location with all our guests.
Thank you for staying with us.

Met vriendelike groetjes

Elsbeth en Carel

Beoordeeld op 11 december 2018

Zijn hier eind november twee nachten te gast geweest. Zeer vriendelijke ontvangst en uitleg van de omgeving. Super fijne kamer met de beste bedden welke we hebben gehad in onze vijf weken in Nieuw Zeeland. Een leuk buitenterras, moderne badkamer en ruime en zeer stijlvol ingerichte kamers. De fraaiste B&B waar wij zijn geweest, wat ons betreft een 10 met een griffel!

Datum van verblijf: november 2018
Tongariro-Suites, Owner van Tongariro Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Thank you so much for voting us the best B&B while touring around NZ. Also great to hear that you enjoyed our top quality beds. Having traveled a lot ourselves, we understand the importance of a good bed!

Hartelijke Dank

Groetjes Elsbeth and Carel

Beoordeeld op 19 maart 2018

Wij verbleven hier met als doel Tongariro NP te bezoeken en verbleven 2 nachten in suites @ the rocks.

Bij aankomst een vriendelijke ontvangst door Elsbeth, de NL eigenaresse.
Ontbijt werd de avond te voren klaargezet zodat je het in de ochtend naar eigen wens kunt bereiden. Prima verzorgd.

De Kamer is netjes verzorgd en erg smaakvol ingericht, van alle gemakken voorzien.

De accomodatie ligt op ongeveer 15 min rijden van het dichtstbijzijnde dorpje met diverse restaurants en een supermarkt.
Bij vertrek leuke tips gekregen voor bezienswaardigheden onderweg naar onze volgende bestemming.

Datum van verblijf: maart 2018
Tongariro-Suites, Owner van Tongariro Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Dear Judith

Thank you for taking the time to review our property. We are glad you enjoyed it. Hopefully you enjoyed some of the highlights between us and Rotorua as well.

Kind regards

Elsbeth

Beoordeeld op 25 februari 2018

Correcte ontvangst, mooie kamer op een unieke locatie met geweldig uitzicht.
Ontbijt op kamer, avond van te voren staat het ontbijt klaar op je kamer. Mogelijkheid om op gezamenlijk terras te barbecuen of in de hottub (geen gebruik van gemaakt).
Ik vond het allemaal vrij zakelijk.
Maar prima verblijf en heerlijk geslapen.

Kamertip: ligging is vrij geisoleerd van centrum
Datum van verblijf: december 2017
Tongariro-Suites, Owner van Tongariro Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2018

Thank you so much for taking the time to review your stay. We are glad that you had a good sleep and enjoy the magnificant view from your room. We are however sad too hear you felt it we were "zakelijk". It is certainly not our intention to be too business like as we love our jobs and love sharing our property with our guests.

Beoordeeld op 24 november 2017

Zeer smaakvol ingerichte appartementen op een droomlocatie. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren. Niets is te veel. Handige tips over trips en restaurants in de omgeving. Zeer mooi aangelegde tuin. Vanuit je terras kijk je uit over vijver en bergen.

Kamertip: Het is een kleinschalig hotel, alle kamers hebben een prachtig uitzicht.
Datum van verblijf: november 2017
Tongariro-Suites, Owner van Tongariro Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Hi Renate

Dank je wel for de recentie. We zijn er erg blij mee dat jullie een fijne tijd by ons hebben gehad.

Elsbeth en Carel