Vandaag geopend: 07:00 - 20:30

1 dag Fansipan Trekking
5 beoordelingen
vanaf 71,00 US$
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed georganiseerd met een lokale Engelstalige gids , wij hadden “Me” . Schoenen met een goed profiel zijn geen luxe . Er zijn genoeg lokale mensen van de “ tribes” die u helpen waar het mogelijk moeilijk is . Onderweg mooie uitzichten , incl goede lunch . Echt de moeite waard . Het is ook de bedoeling dat je achteraf iets koopt , maar door de behulpzaamheid die ze u bieden , is dit maar een klein gebaar . Dit is hun enige inkomsten . Aanrader ook voor de niet sportieve mensen .

Datum van activiteit: oktober 2017
Sapa_Original_trek, Owner van Sapa Original Trek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Dear Sir/ Lady

Thank you so much for your helpful review and you happy our Sapa tour. We will still improve our services to make best.
I hope to meet you again in Sapa in one day.
Best wishes for you. Mr Tinh

Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Alles is van begin tot einde top geregeld, je hoeft alleen nog te genieten :). We hadden een tocht van twee dagen met een gezellig gids en de homestay was erg leuk!
Bij het kantoor kun je ook douchen, zodat je fris terug kunt reizen.
Het is handig om schoenen met een goed profiel te hebben of laarzen te lenen, het is soms modderig en glad op de paden.

Datum van activiteit: oktober 2017
Sapa_Original_trek, Owner van Sapa Original Trek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Dear Mr Lammet

Thank you so much for your helpful review and you happy our Sapa tour. I will still improve our services to make best. I hope to meet you again in Sapa in one day.
Best wishes for you. Mr Tinh

Beoordeeld op 13 augustus 2017

Door een ervaring gids meegenomen voor een onze day trekking door Sapa.
Mooie paden, bijzonder mooie uitzichten en soms een stevig klimmetje.
Je loopt tussen de rijstvelden door en gaat door kleine nederzettingen.
Het toerisme is wel ontdekt want de lokale bewoners proberen je van alles ' aan te smeren'
Met het besef dat dit, behalve 3 keer per jaar rijst oogsten, hun enige bron van inkomsten is moet je je daar niet aan irriteren.
De lunch bij de locals is ook erg goed verzocht. Puur vietnam zou ik zeggen.

Datum van activiteit: juli 2017
Sapa_Original_trek, Owner van Sapa Original Trek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2017

Dear Arjan

Thank you so much for your helpful review and you happy our tour. I will still improve our services to make best.
Have a good trip in Vietnam and hope to meet you again in Sapa in one day
Best wishes for you.
Mr Tinh

Beoordeeld op 26 maart 2016

Onze trekkingstocht, verblijf en vervoer naar Sapa waren tot in de puntjes verzorgd. We hadden een leuke, relaxte, ervaren gids, een mooie homestay en een fijn hotelletje met goed ontbijt. Aanrader!

Datum van activiteit: november 2015
SapaOriginal, Chủ sở hữu van Sapa Original Trek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2016

Dear Michele
Thank you so much for your enjoyed our tour and a helpful review. We will continually strive to improve ourselves and our services to thank our guests for travelling responsibly

See you soon in Sapa
Best regards - Mr Tinh

Beoordeeld op 10 maart 2016 via mobiele applicatie

Vooraf uitstekend contact gehad met Tinh, de eigenaar van Sapa original trek, waardoor alles tot in de puntjes was geregeld. De gids, de homestays en de routes waren voortreffelijk! Ook de restaurants voor de lunch serveerden prima eten. Kortom, een reis om met een fijn gevoel op terug te kijken en absoluut aan te bevelen bij geïnteresseerden.

Datum van activiteit: maart 2016